Multimediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nate111

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
Berichten
3
Ik ben op zoek naar een goeie mp3/video-speler en vroeg mij af of er zo geen speler bestaat die qua vormgeving en gebruiksvriendelijkheid vergelijkbaar is met een I-pod, maar qua mediaspeler te vergelijken is met de mogelijkheden die de vlc-media player aanbiedt (bijna alle mediabestanden afspelen en eventueel ook ondertitels). Bestaat zo'n speler of is er nergens zo een soort speler waar je vlc kan op instaleren of zo?
 
Ik ben op zoek naar een goeie mp3/video-speler en vroeg mij af of er zo geen speler bestaat die qua vormgeving en gebruiksvriendelijkheid vergelijkbaar is met een I-pod, maar qua mediaspeler te vergelijken is met de mogelijkheden die de vlc-media player aanbiedt (bijna alle mediabestanden afspelen en eventueel ook ondertitels). Bestaat zo'n speler of is er nergens zo een soort speler waar je vlc kan op instaleren of zo?

Is GOM Player iets?!
http://www.gomlab.com/eng/GMP_download.html
 

ik denk dat je mijn vraag verkeerd verstaat, want GOM is soortgelijk aan VLC als ik het goed begrijp en dat is een programma om op pc te instaleren, maar ik zoek eigenlijk een echte draagbare mp3/video speler gelijk een I-pod (mag zelfs I-pod zijn), maar ik zou graag alle filmpjes kunnen afspelen voor ze te moeten omzetten naar een bepaald formaat en werk eigenlijk ook niet graag met dat I-tunes gedoe, liever gewoon kunnen kopieren in verkenner of zo via usb
 
vraagt het nou zoveel moeite om even je filmpje met een converter (moet niet iTunes zijn)
om te zetten??? Of een ZEN is misschien ook iets.

Trouwens als de ondertitels in de film verwerkt zijn kan je ze ook afspelen op je iPod
 
vraagt het nou zoveel moeite om even je filmpje met een converter (moet niet iTunes zijn)
om te zetten??? Of een ZEN is misschien ook iets.

Trouwens als de ondertitels in de film verwerkt zijn kan je ze ook afspelen op je iPod

ja nee niet direct, maar als ik alle films die ik heb moet omzetten ben ik toch al gauw een jaartje bezig denk ik en om de ondertitels in de films te verwerken kan ik daar al direct 2 jaar van maken. En dan moet ik de films ook in beide formaten behouden aangezien mijn draagbare harde schijf en multimediaplayer om aan te schakelen op een tv deze bestanden dan weer niet afspeelt.
ZEN heeft niet echt iets dat mij kan overtuigen, mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een Cowon ( http://www.pixmania.be/be/nl/151836...id=1085&Partenaire=kelkoo_be_nl&CodePromo=oui ) of een Archos ( http://www.pixmania.be/be/nl/622680...id=1085&Partenaire=kelkoo_be_nl&CodePromo=oui ) maar ben nog niet helemaal overtuigd van de een of de andere, is ook best wel prijzig.
 
ah ok :D

volgens mij is de archos het beste...

maar een video converteren hoeft niet lang te duren hoor. Een film van 2 uur converteert mijn computer in 45 min. En dat is dan maar met 512 mb ram. (computer is 5 jaar oud)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan