DvD met ondertitel op een usb-stick plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurblaf

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
Berichten
39
Beste mensen,

Ik had een vraag, namelijk hoe ik een film met ondertitel op een usb-stick plaats. Met mijn usb-stick kan een film kijken op mijn tv omdat het een usb uitgang heeft. Mijn vraag is hoe kan ik de film bekijken met ondertitel op mijn tv. Want normaal gesproken sleep je de ondertitel gewoon in de film via je pc, maar dat kan je niet via de tv.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord hierop krijg.

Bedankt alvast.
 
Beste mensen,

Ik had een vraag, namelijk hoe ik een film met ondertitel op een usb-stick plaats. Met mijn usb-stick kan een film kijken op mijn tv omdat het een usb uitgang heeft. Mijn vraag is hoe kan ik de film bekijken met ondertitel op mijn tv. Want normaal gesproken sleep je de ondertitel gewoon in de film via je pc, maar dat kan je niet via de tv.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord hierop krijg.

Bedankt alvast.

hernoem je Subtitle.srt file naar de naam van de film
dus bijvoorbeeld

film123.avi (film)
film123.srt (ondertitel)


lukt dit niet?
Convert je film dan in DVD formaat
hiervoor kun je ConvertXtoDVD gebruiken
 
hernoem je Subtitle.srt file naar de naam van de film
dus bijvoorbeeld

film123.avi (film)
film123.srt (ondertitel)


lukt dit niet?
Convert je film dan in DVD formaat
hiervoor kun je ConvertXtoDVD gebruiken

Dus convertxtodvd gebruken, heb je een programma waarmee ik het doe, ik heb vandaag the filmMachine gedownload, maar ik wil het niet op een dvd branden, maar opslaan op me pc zodat het gelijk film + ondertiteling is. Ik probeer het met naar de naam van de film te veranderen en het bekijken, lukt dat niet dan gaan we het over de converter hebben:p
 
ok, succes :thumb:

convertX slaat bestanden op als de normale DVD files, dus 4,7 tot 4,0 GB
deze kun je dan op je USB plaatsen, i.p.v op DVD branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan