Ipod Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
136
Kijk en lees eventjes naar de onderstaande bericht: Kijk, M''n broertje en ik hebben allebei een Ipod hij een Ipod Nano en ik een Ipod Shuffle. Nou, hij sluit zijn Ipod aan aan mijn laptop, Dat vond ik niet erg want ik heb nog een computer gekocht. Toen hebben wij allebei Itunes geinstalleerd. Hij deed het. Toen heeft mijn broertje een paar leuke liedjes uitgezocht. Ik kon een tijdje mijn Ipod luisteren totdat...... de computer dus van mij een virus had. ik had de virus opgelost hij deed het uiteindelijk weer Oplossing: de Computer hersteld.:) maar toen gebeurde echt iiets vreemds. Ik ging itunes opnieuw downloaden en toen stond er : je hebt windows installer service pack 2 hebben om dit progamma te downloaden. Ik vroeg mijn Broertje of ik in hem itunes mijn ipod kon steken maar nee hij zei: Als je je ipod in min itunes gaat steken dat gaat hij automatisch synschoniseren ik zei ja en toen verder dan gaat hij namelijk jou liedjes op mijn ipod synschroniseren ik wist toen niets wat ik kon doen....'


Weten Jullie wat ik moet doen Help me alsjeblieft!!!!:shocked::(
 
Ik ging itunes opnieuw downloaden en toen stond er : je hebt windows installer service pack 2 hebben om dit progamma te downloaden.

Weten Jullie wat ik moet doen Help me alsjeblieft!!!!:shocked::(

Je geeft zelf al het antwoord. Sp2 installeren via windows updates en vervolgens itunes opneiuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan