mpg in jackass dvd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaal1

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Berichten
71
Hallo, ik heb een intro filmpje gemaakt van een paar sec en die wil ik op een nieuwe dvd zetten maar samen met jackass. Heb alle jackass files (VOB, IFO, BUB) Maar ik wil een intro van die dvd verwijderen (dus een vob bestandje) en daar mijn mpg bestand voor in de plaats zetten. Had hem al hernoemd naar .VOB en dan de zelfde naam gegeven, en de bestandjes verwisseld. Maar dan kloppen de rest van de bestandjes niet meer. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
 
Dat kan niet op die manier. Alleen door de VOBs en het bestaande menu terug naar mpeg te brengen, en die samen met je nieuwe bestand weer om te zetten (authoren) naar DVD bestanden.
Ook het menu moet je opnieuw maken; je zou van het origineel een schermprint kunnen maken, en dan met Paint (en wat knippen&plakken) er een keuze bij kunnen maken. Dat plaatje kun je dan weer gebruiken als menu in een DVD author prog.
Je nieuwe videobestand moet ook mpeg2 zijn, en dezelfde afmetingen hebben als de bestaande beelden.
De .VOBs kun je hernoemen in '.mpg' en daarna importeren in je DVD maak-programma.

Hier wat programma's:
http://www.videohelp.com/tools?tool...erby=Name&hits=50&convert=&dvdauthorfeatures=
 
Dat kan niet op die manier. Alleen door de VOBs en het bestaande menu terug naar mpeg te brengen, en die samen met je nieuwe bestand weer om te zetten (authoren) naar DVD bestanden.
Ook het menu moet je opnieuw maken; je zou van het origineel een schermprint kunnen maken, en dan met Paint (en wat knippen&plakken) er een keuze bij kunnen maken. Dat plaatje kun je dan weer gebruiken als menu in een DVD author prog.
Je nieuwe videobestand moet ook mpeg2 zijn, en dezelfde afmetingen hebben als de bestaande beelden.
De .VOBs kun je hernoemen in '.mpg' en daarna importeren in je DVD maak-programma.

Hier wat programma's:
http://www.videohelp.com/tools?tool...erby=Name&hits=50&convert=&dvdauthorfeatures=

ok tnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan