Moviemaker laat geen beeld zien na opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eveltjeh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
2
Hoi, ik heb sinds kort een fimpje gemaakt met windows moviemaker,
maar als ik het bestand wil opslaan bij 'filmbestand opslaan' om naar avi of dergelijke te zetten dan krijg ik alleen geluid te horen en geen beeld. :s

het is voor mij echt een raadsel want bij andere filmpjes gaat/ging dit zonder problemen. zou het aan het filmpje zelf dan kunnen liggen ? ik had deze van een dvd van mij op de pc gezet maar deze is gekocht uit amerika en had dus problemen om af te spelen i.v.m de regionummers enzo. nochtans kon ik de dvd met gemak op de pc branden en afspelen in windows movie maker. Ik ben zelf niet zo snugger met al die dingen helaas. :-(
Is hier een oplossing voor ?

Groetjes Evelien
 
Het ligt idd aan de amerikaanse DVD. Ik weet niet of Moviemaker dit kan omzetten, maar kijk in de instellingen of je iets kunt wijzigen in 'PAL' De amerikaanse beelden zijn namelijk in een andere standaard, nl. NTSC.
 
Het ligt idd aan de amerikaanse DVD. Ik weet niet of Moviemaker dit kan omzetten, maar kijk in de instellingen of je iets kunt wijzigen in 'PAL' De amerikaanse beelden zijn namelijk in een andere standaard, nl. NTSC.

HET WERKT ! :D :p
Ongelooflijk bedankt, :thumb: ik had me rotgezocht naar dit probleem.:p
Nu kan ik het eindelijk op youtube zetten ! :cool:

-xxx-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan