Adobe Photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Berichten
501
Ik word altijd een beetje kribbelig van bijvoorbeeld Adobe Photoshop.
Automatisch worden nieuwe foto's daarin opgenomen, terwijl het om een trial-versie gaat.
Hoe kan ik dat ontlopen? Men vraagt om een ontgrendelcode?????
Ik wil de foto's niet kwijtraken. Zijn voornamelijk van het feest van mijn 80-jarige schoonmoeder.

Franky:eek:
 
Wat versta je onder "Automatisch worden nieuwe foto's daarin opgenomen"?

Je bedoelt dat als je een foto wilt bekijken standaard Photoshop wordt geopend?
 
reageer op reaktie

Ik heb het kaartje (SanDisk) de foto's laten overbrengen
en automatisch nam Adobe PhotoShop deze op.
Ik kan er aldus niets anders mee, dan via dat programma iets
te doen.
Hoe nu verder?

Franky:confused:
 
Welk besturingssysteem gebruik je?

In principe kun je die melding negeren en naar "Deze computer" je SD-card opzoeken en openen. Daar zul je de foto's ook wel vinden :)
 
SD-cars & Adobe Photoshop

Ik weet niet hoe en/of waarom Adobe op mijn computer is gekomen. Zal wel te maken hebben met een ongewilde of semi-ongevraagde trail-versie.
Ik heb er nu toch mee te maken.

De SD-card is inmiddels leeg. Volgens mij gebeurde dit spontaan. Kan ik niet goed achterhalen c.q. beoordelen.
De foto's (erg belangrijke) bevinden zich -gelukkig- in mijn PC, doch binnen Adobe.
Ik kan ze alleen zien -en er mogelijk iets mee doen- wanneer ik me registreer e.d.
Dat wil ik niet. Wie heeft er ervaring om het e.e.a. te omzeilen en de bedoelde foto's toch bijvoorbeeld in een ander bestand te zetten/anders op te slaan etc.?

Ik moet erg oppassen ze niet kwijt te raken.

Voor meer info: schroom niet mij te vraen.

Bedankt.

Franky:confused:
 
Kun je Photoshop niet gewoon verwijderen?
Ik heb een crack voor je, maar het is hier niet toegestaan die te geven. :confused:
 
Ik weet niet hoe en/of waarom Adobe op mijn computer is gekomen. Zal wel te maken hebben met een ongewilde of semi-ongevraagde trail-versie.
Ik heb er nu toch mee te maken.

De SD-card is inmiddels leeg. Volgens mij gebeurde dit spontaan. Kan ik niet goed achterhalen c.q. beoordelen.
De foto's (erg belangrijke) bevinden zich -gelukkig- in mijn PC, doch binnen Adobe.
Ik kan ze alleen zien -en er mogelijk iets mee doen- wanneer ik me registreer e.d.
Dat wil ik niet. Wie heeft er ervaring om het e.e.a. te omzeilen en de bedoelde foto's toch bijvoorbeeld in een ander bestand te zetten/anders op te slaan etc.?

Ik moet erg oppassen ze niet kwijt te raken.

Voor meer info: schroom niet mij te vraen.

Bedankt.

Franky:confused:
tussendoor:
doe voor zekerheid een backup ervan maken. mochten de tips mislukken, heb je een backup bij de hand.
 
Adobe en Kruidvat

Welk besturingssysteem gebruik je?

In principe kun je die melding negeren en naar "Deze computer" je SD-card opzoeken en openen. Daar zul je de foto's ook wel vinden :)

Reaktie vraagsteller:

Adobe heeft mijn foto's ingenomen.
Via Adobe kan ik de foto's zien.
Maar: ik wil ze (laten) afdrukken bij bijv. Kruidvat.
Hoe krijg ik de Adobe-foto's naar het Kruidvat?\
Dat lukt dus niet.

Groeten,

Franky:rolleyes:
 
klopt het dat je met adobe bedoeld adobe photo viewer (of iets wat er op lijkt), dus niet photoshop of photshop elements?
Volgens mij heeft mijn moeder ook zoiets bij haar usb stick.

Als je een trial versie hebt dan zou ik de fotos gewoon openen in dat programma. en vervolgens kijken of je ze kan opslaan als bijv jpeg.
Ook kan je proberen erachter te komen waar dat programma je fotos heeft neergezet. Dit kan de map zijn van het programma, of een map in mijn documenten.
als het programma er bestanden van heeft gemaakt die alleen met dat programma geopend kan worden dan moet je dat hier even posten met de extentie erbij (dus .jpeg of .psd bijv). Meestal kan je dat namelijk wel omzetten.

Als je met rechtermuisknop op een afbeelding klikt en openen met selecteerd kan je instellen welk programma de foto opent.
Als je je fotos weer terug gevonden hebt en veilig gebackupped, dan zou ik bij configuratie scherm -> software verwijderen het programma maar uninstalleren voor je weer fotos gaat overzetten. Meestal kan je trouwens wel aangeven met welk programma je fotos wilt over zetten.
succes
Als
 
Het lijkt mij sterk dat een programma fotos van een sd kaart haalt, de originele verwijderd, en dan zegt dat je alleen maar kan kijken maar nie opslaan.

Het is trouwens mogelijk verwijderde fotos terug te krijgen, hoe moet je even googelen. Ik heb het een keer ergens gelezen.

als je bij het uitvoeren van een van mijn genoemde dingen hulp nodig hebt dan hoor ik het graag. Dan schrijf ik even een stappen plan voor zover ik het zelf weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan