Xs4all doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasonS

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
10
Hallo,

Afgelopen week bleek dat er een Trojaans virus in ons netwerk zat.
Daardoor was ons netwerk gedeeltelijk afgeknepen, nu alles weer schoongemaakt is
op al onze pc's doet internet het wel weer soepel, toch mist het iets.

Mijn grootste probleem is dat ik op een jongerensite vaak kom, en als ik die probeer te
openen, dan krijg ik een Disneyland site.:eek:

Mijn vraag is dus: Zou dit een Spyware kunnen zijn? Of is 't nogsteeds een Trojan.
En wat zijn dan goeie gratis scanners?

Zelf gebruik ik de volgende scanners:

-Antivir PE Classis.
-Ccleaner.
-Hitman Pro 3.
-Trojan Remover.
-Trojanhunter.

Ik heb ook AVG ooit gebruikt, maar ik weet niet of AVG wat tegen Trojans doet.


Alvast bedankt,

Jason S.
 
www.superantispyware.com

Neem daar de FREE versie en update deze.
Laat hem scannen en eventuele infecties verwijderen.
Helpt het niet meld je dan weer even hier dan gaan we een stapje verder.
 
www.superantispyware.com

Neem daar de FREE versie en update deze.
Laat hem scannen en eventuele infecties verwijderen.
Helpt het niet meld je dan weer even hier dan gaan we een stapje verder.



Ik heb je instructies goed gevolgd, na de scan zijn er veel detectie's geweest, waaronder:
-Adware. Tracking Cookie
-Adware. Vundo Variant-Trace
-Browser Hijacker.Deskbar
-Rogue.Component/Trace
-Trojan.DNS-Changer (Hi-Jacked DNS)
-Unclassified.Unknown Origin

Deze zitten nu in de Quarantine, maar mijn internet wilt nogsteeds niet de site weergeven, en doet regelmatig traag.
Van andere scanners die ik heb gebruikt is gebleken dat er ook een Trojan in mijn IExplorer zat, dus ik heb Firefox er nu op gezet, maar die doet nog trager
 
Okay !

Ik raad je aan een Hijackthis log te maken en deze te plaatsen op www.hijackthis.nl of op www.nucia.eu

Hijackthis is een programma die je PC scant en vervolgens een log maakt. Deze plaats je op één van deze twee forums.
Experts analyseren hem dan en helpen je zeker van je probleem af.
Alle info over dit programma en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
Ik zou graag een link naar je topic daar willen hebben zodat ik het ook kan volgen. Daar leer ik weer van :)
 
Okay !

Ik raad je aan een Hijackthis log te maken en deze te plaatsen op www.hijackthis.nl of op www.nucia.eu

Hijackthis is een programma die je PC scant en vervolgens een log maakt. Deze plaats je op één van deze twee forums.
Experts analyseren hem dan en helpen je zeker van je probleem af.
Alle info over dit programma en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
Ik zou graag een link naar je topic daar willen hebben zodat ik het ook kan volgen. Daar leer ik weer van :)


Oke!

Ik zal even uitvissen hoe dat Hijack werkt en dan zal ik vervolgens de log plaatsen!
 
Nee, of op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Plaats even een link hier.
Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat het op Hijackthis.nl rustiger is en je daar sneller wordt geholpen.
Even registeren ook daar maar dat is ook gratis net zoals hier.
 
Nee, of op www.nucia.eu of op www.hijackthis.nl

Plaats even een link hier.
Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat het op Hijackthis.nl rustiger is en je daar sneller wordt geholpen.
Even registeren ook daar maar dat is ook gratis net zoals hier.

Oke bedankt, zodra ik reactie heb gehad op het Hijackthis forum zal ik het aan U laten weten. Iniedergeval bedankt met het helpen! :D

Ff wat aangepast, als ik ga registreren krijg ik dit:


Anti-spambot response incorrect
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan