cod 5 wow loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

kielko

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
9
Hallo,

Ik zit met een probleem ik heb het spel geinstalleerd en ook de patch ik kan wel online komen. Maar als ik bezig ben met het spel ga ik 1 keer dood en respawn ik en vervolgens loopt het spel vast wat kan ik hier aan doen? Mijn computer is nieuw en heeft genoeg capaciteit om het spel te draaien ik heb windows xp.

alvast bedankt voor antwoorden,

Kielko
 
her instalatie geprobeert?
en voorledig verwijderen
ALLES...
 
sinds waneer doet het probleem zich voor?
 
sinds vandaag ik heb gister het spel geinstalleerd en de patch wilde het vandaag spelen dus vandaag alles er af gegooid en opnieuw geinstalleerd ik snap er niks van denk niet dat het aan de computer ligt die heb ik net sinds dinsdag en zou het spel met gemak moeten kunnen draaien
 
probeer eens een systeem herstel naar vorige week, of iets eerder...
 
hallo

ik ben serveradmin op een cod5 server, en uw probleem komt me heel bekend voor, jammer genoeg. Heb je al eens de recentste updates van je grafka s binnengehaald? dit leidt meestal tot de oplossing, de cod5 heeft veel problemen als je grafka niet up to date is.

gr
 
nee het werkt nog steeds niet na update videokaart herstel heb ik ook geprobeerd maar ik blijf het probleem houden ik begin een beetje de neiging te krijgen om het spel uit het raam te gooien
 
welke grafische kaart heb je, en welke versie van drivers heb je ?

gr
 
ik heb een geforce 9400 gt en heb gister die nieuwe drivers van de site van nvidia gedownd
 
ik speel ook wow en als je eerst doodgaat dan ligt het niet aan je video kaart.
dit zit in het spel. heb jij toevallig ook een uitbreidingspakket?:thumb:
 
uitbreidingspakket voor call of duty? ik denk dat jij aan verkeerde spel denkt.
heb trouwens net ook een burntest laten lopen om een hardware probleem uit te sluiten en daar was niets mis mee.
 
ik ben nog steeds niet van mijn probleem af heeft iemand nog suggesties
 
ik zit nog steeds met het probleem al het bovenstaande heb ik geprobeerd maar niets helpt
 
Ik neem aan dat het een originele versie is?

Hmm alle tips zijn al bijna gezegd... misschien moet je ff je DirectX herinstalleren
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan