probleem video op iPod Nano zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijten01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
2
Beste lezer,

Ik heb sinds enkele weken de nieuwste ipod Nano 8 GB. Het probleem is als volgt. Ik heb een film van mijn vakantie gemaakt in Movie maker van windows. Deze film heb ik na het converteren omgezet in een ipod te gebruiken formaat (.mov, 3gpp2, mp4). In itunes is deze film in te laden en zonder probleem af te spelen, ook in Quick Time.
Alleen tijdens het converteren wordt deze niet op mijn ipod gezet, wel alle andere media.
Hoe kan dit? Is mijn film te lang (70 min.)? Ik heb alle te gebruiken formaten geprobeerd.:evil:

Wie helpt?

Kevin
 
Ga naar itunes
Druk daar op je ipod
Dan naar het kopje films
Selecteer ''geselecteerde''
Vink nu je film aan in dat rijtje eronder
Als je dit gedaan hebt zet je een vinkje bij ''Alle films''
druk nu op synchroniseren.

Staat die nu op je ipod?
 
Beste Sims,

Dat heb ik al gedaan en deze staat ook aangevinkt, maar zelfs dan lukt het niet. Ook niet als ik "handmatig" aangeef op het eerste blad synchroniseren.

gr, K.
 
films op ipod zetten

Beste lezer,

Ik heb sinds enkele weken de nieuwste ipod Nano 8 GB. Het probleem is als volgt. Ik heb een film van mijn vakantie gemaakt in Movie maker van windows. Deze film heb ik na het converteren omgezet in een ipod te gebruiken formaat (.mov, 3gpp2, mp4). In itunes is deze film in te laden en zonder probleem af te spelen, ook in Quick Time.
Alleen tijdens het converteren wordt deze niet op mijn ipod gezet, wel alle andere media.
Hoe kan dit? Is mijn film te lang (70 min.)? Ik heb alle te gebruiken formaten geprobeerd.:evil:

Wie helpt?

Kevin
 
film op ipod zetten

Beste lezers,

Ik heb sinds enkele maanden de nieuwste ipod Nano 16 GB (4 generatie). Het probleem is als volgt. De films heb ik naar de juiste bestanden omgezet in een ipod te gebruiken formaat (mp4). In itunes is deze film in te laden en zonder probleem af te spelen.
Alleen tijdens het converteren wordt deze niet op mijn ipod gezet.
Muziek bestanden zijn probleem.
Hoe kan dit? En hoe los ik dat op?

Gerrit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan