DVD-6 box cover printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julian16

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
189
Ik heb speciale DVD doosjes waar 6 dvd's in passen. Deze hebben een grotere rug (25mm) dan normale doosjes en ik wil graag vragen hoe ik deze covers op het juiste formaat kan uitprinten. De precieze afmetingen van het DVD doosje zijn:

- 190 x 135 x 25 mm

Dit is het soort cover dat ik wil uitprinten:

http://tinyurl.com/4hm3tk

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

bedankt,

julian.
 
Hoi,
Misschien heeft undercoverxp deze ondersteuning! Ik gebruik het ook vaak voor hoesjes. Voor een 6 box weet ik het niet zeker. Maar kijken kan geen kwaad. Bovendien een super programma en lekker simpel.
 
UndercoverXP had toch de oplossing :) Printen als VHS werkt, thx
 
Ik heb vorig jaar voor een presentatie mijn dvd hoesjes laten printen bij multicopy. Daar kan je de formaten opgeven. Het kost natuurlijk wel een klein bedrag, maar is misschien leuk voor je meest favoriete dvds, de kwaliteit van papier en print is er ook goed.

Ik wil overigens geen reclame maken, dit is puur mijn ervaring met dvd hoesjes^^.
 
Ik heb vorig jaar voor een presentatie mijn dvd hoesjes laten printen bij multicopy. Daar kan je de formaten opgeven. Het kost natuurlijk wel een klein bedrag, maar is misschien leuk voor je meest favoriete dvds, de kwaliteit van papier en print is er ook goed.

Ik wil overigens geen reclame maken, dit is puur mijn ervaring met dvd hoesjes^^.

kan je mij een email sturen hoe dit werkt(Kom er zelf namelijk niet uit) Email=*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@tomirio619,

Welkom op Helpmij.:)

Helpen doen we via het forum, daarom mail adres verwijderd. Verder graag een eigen topic aanmaken, het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan