Sneltoetsen doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silpher

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
83
Mijn Ctrl+C en Ctrl+V doen het niet. Mijn Ctrl+A (Sellect All) doen het wel gewoon, daarom vind ik het zo raar. Weet iemand wat hiermee is?
 
Hoi,

het kan zijn dat ze niet werken omdat je de optie Plaktoetsen is ingeschakeld in het Toegankelijkheidsopties. Die optie kun je vinden in het Configuratiescherm.

Start >> instellingen >> configuratiescherm >> Toegankelijkheidsopties

Controleer dat eerst maar even.

gr Jos
 
Hoi,

het kan zijn dat ze niet werken omdat je de optie Plaktoetsen is ingeschakeld in het Toegankelijkheidsopties. Die optie kun je vinden in het Configuratiescherm.

Start >> instellingen >> configuratiescherm >> Toegankelijkheidsopties

Controleer dat eerst maar even.

gr Jos

Dankje voor het reageren:D,

maar niks is aangevinkd, dus wat nu?
 
Ehm.... Ja.. wat nu..

Ik moet zeggen dat ik het probleem nog nooit ben tegen gekomen, maar ik ga een poging doen om je te helpen.

1) Sluit eens een ander toetsenbord aan om te zien hoe die reageert. Of installeer de drivers voor je toetsenbord opnieuw (cdrom aanwezig?)

2) Download CCleaner van www.ccleaner.com/ en schoon je computer eens op. (Met zowel de "cleaner optie" als de "register" optie

3) Scan eens naar spyware. http://www.spywareguide.com/onlinescan.php

4) Misschien kun je een systeemherstel toepassen? Weet je nog wanneer de knoppen het wel deden?? Dan pas je een hersteldatum toe die daar voor ligt.

Probeer het eens!

gr Jos
 
Staat je toetsenbord wel gewoon als verenigde staten (internationaal)?
 
Staat je toetsenbord wel gewoon als verenigde staten (internationaal)?

Ja hij staat er wel gewoon op, maar dit probleem heb ik sinds ik hem heb geprobeert op mijn Playstation 3.

Nu even dat van Jos proberen:thumb:
 
Een vriend van me zei dat ik moest kijke bij Configuratie scherm>Printers en andere hardware>Toetsenboard, en toen ik dat deed en keek bij de hardware tab, stond er 'HP PS2 Keyboard (2K - 3)', terwijl dit een Logitech keyboard is. Zou dat het probleem kunnen zijn?

[Ik probeer eerst nog dat van Jos uit:)]
 
Een vriend van me zei dat ik moest kijke bij Configuratie scherm>Printers en andere hardware>Toetsenboard, en toen ik dat deed en keek bij de hardware tab, stond er 'HP PS2 Keyboard (2K - 3)', terwijl dit een Logitech keyboard is. Zou dat het probleem kunnen zijn?

[Ik probeer eerst nog dat van Jos uit:)]

Wat je hier omschrijft lijkt mij dan eerder het probleem. Verwijder het toetsenbord anders en omnieuw installeren.

gr Jos
 
Ehm.... Ja.. wat nu..

Ik moet zeggen dat ik het probleem nog nooit ben tegen gekomen, maar ik ga een poging doen om je te helpen.

1) Sluit eens een ander toetsenbord aan om te zien hoe die reageert. Of installeer de drivers voor je toetsenbord opnieuw (cdrom aanwezig?)

2) Download CCleaner van www.ccleaner.com/ en schoon je computer eens op. (Met zowel de "cleaner optie" als de "register" optie

3) Scan eens naar spyware. http://www.spywareguide.com/onlinescan.php

4) Misschien kun je een systeemherstel toepassen? Weet je nog wanneer de knoppen het wel deden?? Dan pas je een hersteldatum toe die daar voor ligt.

Probeer het eens!

gr Jos

Ik heb geen andere toetsenboard en ik weet niet waar de CD is dus ik kan 1 niet doen:).
Ik heb CCleaner gedownload en heb alles gedaan wat je zei maar het heeft ook niet gewerkt:(.
Spyware ook gescanned.
En ik ben bang dat het fout gaat of dat ik dingen kwijt raak met systeemherstel:eek:
 
Normaal gesproken hoor je geen bestanden te verliezen bij systeemherstel. Maar anders kan ik je denk ik niet meer helpen. Ben geen ICT-er ;).

Gr Jos

en een fijne kerstdagen :thumb:
 
Is het een usb toetsenbord?
Je kunt proberen in apparaatbeheer het toetsenbord te verwijderen. Dan opnieuw opstarten. Je toetsenbord wordt dan opnieuw herkend!
 
Is het een usb toetsenbord?
Je kunt proberen in apparaatbeheer het toetsenbord te verwijderen. Dan opnieuw opstarten. Je toetsenbord wordt dan opnieuw herkend!

Ja het is wel een USB-toetsenboard maar ik heb het in iets anders geplugt, het lijkt op dezelfde inpoort als die van mijn muis (Geen USB-muis).
 
Ok als ik het verwijder, hoe installeer ik het dan weer?:eek:

Misschien kun je beter eerst de drivers voor het toetsenbord opzoeken op internet. Op de site van logitech (je had logitech toch?). Dan installeer je die.

Geef hij trouwens ook wat aan in Apparaatbeheer??

Daar kom je als volgt:

START >> INSTELLINGEN >> CONFIGURATIESCHERM >> SYSTEEM
vervolgens ga je naar het tabblad hardware en dan kun je naar apparaatbeheer.
In die lijst staat ook toetsenbord met een plusje ervoor. Klik op het plusje en vervolgens
rechtmuisknop op de tekst die daar staat. Dan kun je ook stuurprogramma's aanpassen, installatie ongedaan maken etc..
 
Is het een usb toetsenbord?
Je kunt proberen in apparaatbeheer het toetsenbord te verwijderen. Dan opnieuw opstarten. Je toetsenbord wordt dan opnieuw herkend!

Sorry Chico, ik had je bericht over het hoofd gezien. Dit proberen zou ik zeggen.
 
Misschien kun je beter eerst de drivers voor het toetsenbord opzoeken op internet. Op de site van logitech (je had logitech toch?). Dan installeer je die.

Geef hij trouwens ook wat aan in Apparaatbeheer??

Daar kom je als volgt:

START >> INSTELLINGEN >> CONFIGURATIESCHERM >> SYSTEEM
vervolgens ga je naar het tabblad hardware en dan kun je naar apparaatbeheer.
In die lijst staat ook toetsenbord met een plusje ervoor. Klik op het plusje en vervolgens
rechtmuisknop op de tekst die daar staat. Dan kun je ook stuurprogramma's aanpassen, installatie ongedaan maken etc..

Ok gedaan, hij doet het nog niet. Ik dacht even dat ik het fout had gedaan want als ik scrollde zoomde ik in en typen waren shortcuts maar mn CTRL toets deed gwn raar denk ik.
Ok en even testen: HoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoiHoi



Yup! Hij doet het weer, heel erg bedankt!!:D:thumb::thumb::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan