Van ondertitel + film 1 bestandje van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurblaf

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
Berichten
39
hallo allemaal:),

Ik heb een film van axxo gedownload en de bijbehorende ondertitel, maar ik wil het op dvd branden, zodat ik gelijk de ondertitel bij de film zie tijdens het afspelen.

Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Post het dan hier:D

Alvast bedankt:thumb:
 
ondertitel en video branden

Hallo.

wat is de bestands naam van de videofile achter de punt.
Is dit vob dan gewoon in een dir zetten en branden met nero als video.
Dan zet hij er gelijk de ondertiteling bij.
Is het een avi file dan in een dir zetten en omzetten naar video bestanden en dan zet hij er ook gelijk de ondertiteling bij.
Hoop dat het zo lukt.

Groetjes Cees.

:thumb::thumb:
 
het is divx

Het is dvd formaat, maar ik wil het direct via mijn computer 1 bestand van maken zodat ik mijn usb in de dvd doe en dat het direct afspeelt met ondertitel, een dvd is niet net als een computer , als je de naam verandert als de naam van de film dat de ondertiteling komt, dat gebeurt niet via een dvd. Daarom wil ik 1 bestand van maken dat ik direct met ondertiteling een film kan bekijken.


Bedankt :D
 
wouw dat blinkt niet uit van duidelijkheid, maar ik waag een poging.

je hebt nu een dvd met ondertitels en hier wil je een divx van maken met de ondertitel er vast in gebrand ??
als dat het is:
een dvd naar divx omzetten gaat prima en makkelijk autogk, volgens mij ook met subs
een divx van subs voorzien; lees je hier hoe
http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=101b
 
wouw dat blinkt niet uit van duidelijkheid, maar ik waag een poging.

je hebt nu een dvd met ondertitels en hier wil je een divx van maken met de ondertitel er vast in gebrand ??
als dat het is:
een dvd naar divx omzetten gaat prima en makkelijk autogk, volgens mij ook met subs
een divx van subs voorzien; lees je hier hoe
http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=101b

Kijk, ik heb een film van axxo en de ondertiteling ervan , ik heb de naam veranderd, ik zie de film gwn met de ondertiteling. Maar Ik wil de ondertiteling in de film bakken , zodat ik de film op mijn usb zet en via de dvd speler film kan kijken met de ondertiteling. Nu ik 2 bestanden heb en het op usb heb gezet ( de film en de ondertiteling) laat de dvd speler alleen de film zien en niet de ondertiteling, daarom wil de film van axxo en de ondertiteling.srt , 1 bestand van maken.

Thnx:D
 
ah dat is duidelijker
ja voor de pc zijn tooltjes die de subs er gewoon bij pakken, is lekker makkelijk :cool:

voor losse afspelers (dvd-, multimedia- en andere-spelers) wil het ook wel eens lukken om de subs dezelfde naam te geven, dus :
film.avi
film.srt

als dat niet werkt zal je de subs er in moeten bakken, al gekeken op die link van mij ??
 
ah dat is duidelijker
ja voor de pc zijn tooltjes die de subs er gewoon bij pakken, is lekker makkelijk :cool:

voor losse afspelers (dvd-, multimedia- en andere-spelers) wil het ook wel eens lukken om de subs dezelfde naam te geven, dus :
film.avi
film.srt

als dat niet werkt zal je de subs er in moeten bakken, al gekeken op die link van mij ??

Ja ik heb geprobeerd om de namen in dezelfde naam te veranderen en de ondertitel is er gwn via de pc als ik het start met bs player of vlc player, maar je weet dat je in je dvd geen bs player of vlc player hebt dat het de ondertitel herkent. Ik ga nu naar jou link kijken als dat niet lukt zeg ik het:D

bedankt.
 
heey heb de link bekeken , maar de links die worden gegeven om de programma te downloaden werken niet en ja ik wil de ondertitel een deel van de film maken:D
 
Heey,

Als je Winavi video converter download en je bestand daarmee converteert naar AVI.
Je moet de subtitle precies in dezelfde map zetten en precies dezelfde naam geven bijv. James bond.AVI en James bond.SRT
Als je de AVI nu opent dan staat de subtitle erbij.
Dan ga je weer naar winavi en converteer je het AVI bestand weer naar DVD. De ondertitel zit er nu vast in.
P.S. Het is een betaald programma. *KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@glenn cremers,

Welkom op Helpmij:)

Ik heb jou bericht aangepast vanwege het volgende in onze voorwaarden, waar jij mee akkoord bent gegaan toen je lid werd;
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

[edit]Het is ook niet de bedoeling je bericht weer terug aan te passen, als een moderator deze heeft veranderd.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan