.flac

Status
Niet open voor verdere reacties.

amstellovich

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
63
hallo,
ik heb een cdtje gedownload maar het zijn allemaal .flac bestanden waar kan ik deze mee openen?? ne kan ik ze ook branden, ik wil zejunnen afspelen: in de pc en in de stereoinstalatie...

wie kan mij helpen?

MVG,
Amstellovich
 
ik kan zien dat je niet naar school moet.......

maar google geeft dit.
 
heb ik neit veel aan, en ps als in brand via mediamonkey, ik weet begot niet hoe het werkt!!
 
FLAC is Free Lossless Audio Codec. een manier om een cd (of andere audiodrager) zonder kwaliteits verlies toch kleiner te maken.

Winamp kan dit type sowieso afspelen op de PC
Ik zet ze normaal gesproken om naar MP3 aangezien ik het verschil tussen een FLAC en een 320kb MP3 toch niet hoor

Voor het omzetten gebruik ik de free version van Switch
http://www.nch.com.au/switch/
 
FLAC is Free Lossless Audio Codec. een manier om een cd (of andere audiodrager) zonder kwaliteits verlies toch kleiner te maken.

Winamp kan dit type sowieso afspelen op de PC
Ik zet ze normaal gesproken om naar MP3 aangezien ik het verschil tussen een FLAC en een 320kb MP3 toch niet hoor

Voor het omzetten gebruik ik de free version van Switch
http://www.nch.com.au/switch/

thx voor reactie maar heb je hierbij kwalitijtsverlies??
 
Bij omzetten naar MP3 heb je altijd kwaliteits verlies ook al zet je hem naar 320Kbps
De vraag is alleen hoor je het verschil ook.

De meeste mensen horen het verschil al niet meer tussen 128Kbps en orgineel.

Van de mensen die dat wel horen horen de meeste niet meer het verschil tussen 196 kbps en het orgineel

En in mijn beleving hoort nog geen 1% van die mensen het verschil tussen 320Kbps en het orgineel.

(al zullen veel mensen hoog en laag blijven beweren dat ze het verschil horen heb ik in mijn vrienden en kennissen kring maar 1 persoon die het verschil daadwerkelijk bewezen hoort)
 
Bij omzetten naar MP3 heb je altijd kwaliteits verlies ook al zet je hem naar 320Kbps
De vraag is alleen hoor je het verschil ook.

De meeste mensen horen het verschil al niet meer tussen 128Kbps en orgineel.

Van de mensen die dat wel horen horen de meeste niet meer het verschil tussen 196 kbps en het orgineel

En in mijn beleving hoort nog geen 1% van die mensen het verschil tussen 320Kbps en het orgineel.

(al zullen veel mensen hoog en laag blijven beweren dat ze het verschil horen heb ik in mijn vrienden en kennissen kring maar 1 persoon die het verschil daadwerkelijk bewezen hoort)

okee. heel bedankt, ik heb hem uitgeprobeerd, kei bedankt het werkt helemaal, en ik hoor geen verschil(ik ben al bezig met omzetten)

MVG,
Amstellovich
 
[offtopic]
Je Handtekening is niet helemaal correct :)
School != Moeten, School is een (voor)recht
Moeten = Dwang
Dwang != Arbeid, Aangezien er genoeg Werklozen zijn in Nederland staat arbeid niet gelijk aan dwang
Arbeid != Slavernij, het is een manier om je geld te verdienen
Slavernij = Verboden

Dus afgezien van de vakantie moet je gewoon naar school zodat je later arbeid kan verrichten :)
[/offtopic]
 
[offtopic]
Je Handtekening is niet helemaal correct :)
School != Moeten, School is een (voor)recht
Moeten = Dwang
Dwang != Arbeid, Aangezien er genoeg Werklozen zijn in Nederland staat arbeid niet gelijk aan dwang
Arbeid != Slavernij, het is een manier om je geld te verdienen
Slavernij = Verboden

Dus afgezien van de vakantie moet je gewoon naar school zodat je later arbeid kan verrichten :)
[/offtopic]

heel goed gezien, eigenlijk klopt jhij niet helemaal nee, maar het gaat toch om het idee??!!:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan