meta files converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Berichten
347
Hallo,

Ik heb ooit eens een .meta file op mijn hard disk gezet (met real player) en ik kreeg het geniale idee om die vandaag eens te bekijken. Dat ging natuurlijk niet. Ik heb op google gekeken maar niet gevonden.

Het 'file'tje' heeft de naam video.meta en ik vroeg me af of er een manier is om dit te converteren naar bijvoorbeeld avi. Eerlijk gezegd weet ik ook niet wat precies meta is maar volgens mij heeft het iets te maken met java?

Bedankt!

Martijn
 
open 'm eens met gSpot en plaats hier een screenshot
dan weten we wat van de codecs en container
 
Ah, ik zie het al, het is een shockwave file. Enige mogelijkheid om dit om te zetten?
 

Bijlagen

  • meta file.jpg
    meta file.jpg
    105,5 KB · Weergaven: 78
Met de eerste link lukt het converteren niet. Met Super C ondervind ik ook nog wat problemen maar ik zal er deze week even meer aandacht aan besteden. Alleen al het downloaden gaat erg moeilijk... In ieder geval alvast bedankt:)
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor het late bericht, maar ik heb bovenstaande geprobeerd maar niet gelukt. Heb ook veel gezocht op het internet maar zonder resultaat. Nog tips.
:)
 
die eerste link heeft heel veel instellingen
de ene codec naar de ander codec, heb je er een aantal geprobeert ??
 
Het zal het in het weekend proberen misschien dat daar iets misgegaan is:thumb:
 
:S Helaas nog niet gelukt. Ik heb verschillende codecs gebruikt. Maar ik neem toch aan dat het input bestand SWF moet zijn. Output heb ik bijv. WMV en AVI gebruikt maar geen resultaat.

Krijg het bericht 'er is een fout opgetreden tijdens het converteren [...]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan