Wie weet dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdr3677

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Berichten
6
Beste

Ik ben een leek als het op internet verbindingen aan komt.
Kan ik verbinding maken met mijn laptop(vista) naar de desktop(xp)?
De laptop is 1 maand oud een bezit over Intel(R) Wireless wifi Link 4965AGN, bluethooth apperaat, Realtek RTL8168B/8111B Familly PCI-E Gigabyte. De desktop is verbonden met het internet via een inbelverbinding (usb modem Belgacom Adsl speedtouch 330). De desktop beschikt ook over een RT2500 USB Wireless LAN Card, Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC, 1394-netwerkkaart. Ik heb al liggen surfen op het internet maar zonder succes. Ik zou graag willen verbinden zonder extra apperatuur bij te kopen en toch draadloos met de laptop verbinden naar de desktop.

Kun jij mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. Als gij dit kunt oplossen...:D

Is het eigenlijk mogelijk om deze te verbinden zonder apperatuur bij te kopen??
JDR
 
Laatst bewerkt:
Vraagjes

Beste

Ik ben een leek als het op internet verbindingen aan komt.
Kan ik verbinding maken met mijn laptop(vista) naar de desktop(xp)?
De laptop is 1 maand oud een bezit over Intel(R) Wireless wifi Link 4965AGN, bluethooth apperaat, Realtek RTL8168B/8111B Familly PCI-E Gigabyte. De desktop is verbonden met het internet via een inbelverbinding (usb modem Belgacom Adsl speedtouch 330). De desktop beschikt ook over een RT2500 USB Wireless LAN Card, Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC, 1394-netwerkkaart. Ik heb al liggen surfen op het internet maar zonder succes. Ik zou graag willen verbinden zonder extra apperatuur bij te kopen en toch draadloos met de laptop verbinden naar de desktop.

Kun jij mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. Als gij dit kunt oplossen...:D

Is het eigenlijk mogelijk om deze te verbinden zonder apperatuur bij te kopen??
JDR

Hallo JDR,

zou je wat extra vraagjes kunnen beantwoorden?
-Wat is je precieze bedoeling? Als je gewoon bestanden wilt delen kun je de 2 pc's instellen op hetzelfde netwerk
-Hoe maakt je andere pc met het internet? Als deze appart internetverbinding hebben moet je ze of met een kabel(of draadloos) verbinden of een programma gebruiken zoals Hamachi

groetjes Nick:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan