Nieuwe videokaart + Processor kopen voor Dell computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

Ik wil de laatste tijd wat meer gaan gamen op mijn Dell Dimension E520 pc.. Alleen ik weet dat Dell niet zomaar van die zelfmaak pc'tjes levert.. En ik vraag me af of ik wel gemakkelijk een nieuwe videokaart of een nieuwe processor in deze pc kan zetten.. Want wat er nu in zit aan videokaart en processor, Is niet lekker gamen!.
 
Geen idee welk moederbord en wat voor voeding erin zit
 
jullie hebben het over dezelfde pc, hij heeft hem bij zijn systemen staan de E520
en jij linkt naar een E520
 
Toch is ie anders, die in mijn link is een gewone p4 en ziet er iets anders uit, die van TS heeft een E4300 en iets andere kast
 
zolang je niet weet welk mobo het is is het moeilijk om de cpu te vervangen zonder zeker te weten of het past/ondersteund is.
In elk geval heb je een pcie slot dus upgrade van je graka is simpel bv de Ati radeon HD 4650 zal je een eind op weg helpen (80 euro met 1 gb mem).
Denk dat een e5200 zonder meer ondersteund word, weer 75 euro, maar dan ben je er voor 99% van de spellen er wel!
 
zolang je niet weet welk mobo het is is het moeilijk om de cpu te vervangen zonder zeker te weten of het past/ondersteund is.
In elk geval heb je een pcie slot dus upgrade van je graka is simpel bv de Ati radeon HD 4650 zal je een eind op weg helpen (80 euro met 1 gb mem).
Denk dat een e5200 zonder meer ondersteund word, weer 75 euro, maar dan ben je er voor 99% van de spellen er wel!

Oke, en hoe kom ik er achter wat voor moederboord ik heb? Is daar een programma ofzo voor?
 
Check! je mobo kan zondermeer tot E6300 geupgrade worden!!, Dus vraag beantwoord???
 
Check! je mobo kan zondermeer tot E6300 geupgrade worden!!, Dus vraag beantwoord???

Wat maakt het eigenlijk uit. Wat heeft mijn moederboord ermee temaken? Als ik gewoon een grote Geforce Nvidia 512MB videokaart erin zet doet ie het toch gewoon of niet?
 
Doettie wat??, kun je meer spelletjes spelen die voorheen niet werkten?
Antwoord ja, behoorlijk wat meer.
Doet de videokaart t op jou mobo? Ja natuurlijk!
 
Doettie wat??, kun je meer spelletjes spelen die voorheen niet werkten?
Antwoord ja, behoorlijk wat meer.
Doet de videokaart t op jou mobo? Ja natuurlijk!

Ik heb namelijk een videokaart nodig die GTA4 goed afspeeld.. Ik weet dus niet welke ik videokaart ik dan nodig heb, En welke in mijn PC gaat..
 
pci-e wat d8 je van de ati radeon 4650??? voor een redelijk bugdet dan.
Anders kom je in de x2 varianten.
Nvidia 9600 ook een goede keuze.
 
pci-e wat d8 je van de ati radeon 4650??? voor een redelijk bugdet dan.
Anders kom je in de x2 varianten.
Nvidia 9600 ook een goede keuze.

@kleijnjan, Weet je toevallig ook een vertrouwde online winkel waar ik een van die 2 videokaarten kan bestellen voor een prikkie?
 
tweakers????? bestel zelf altijd bij empc uit dronten, kind aan huis.

Oke, nu zie ik heel veel videokaarten van nvidia enzo en asus, Alleen ik heb wel een 512MB videokaart hebben waar ik gta 4 op kan afspelen.. Alleen mijn budget is tot 80 euro.. Kan ik hiervoor een videokaart van 512mb voor krijgen waarmee ik gta 4 goed kan afspelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan