Ipod shuffle mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
947
Mijn zoon van 10 heeft een 'gewoon' mp3-spelertje. Daarop zet hij muziek die ik van Soulseek op mijn pc zet en van LP's die ik op mijn pc heb gedigitaliseerd. Nu is het ding kapot en hij krijgt van een kennis een oude Apple Ipod Shuffle mp3 speler. Ik begrijp dat Apple een eigen systeem heeft. Kan hij dan nog steeds de muziek downloaden die nu op mijn pc staat?
 
ik ken soulseek niet maar als dat gewone mp3 files zijn is dit geen probleem (ik ga ervan uit dat de LP's ook mp3 files zijn).

Alleen heb je iTunes nodig om je muziek over te zetten. (te downloaden op http://www.apple.com/benl/itunes/download/). Je installeert het en importeert vervolgens alles naar de bibliotheek. Nadien gewoon shuffle aansluiten en eventjes wachten. Voila je bent klaar.
 
Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik Itunes geinstalleerd. Vervolgens heb ik toestemming gegeven om de muziek op mijn pc naar de Itunes bibliotheek te kopieren. Dat heeft'íe automatisch gedaan met het mapje 'mijn muziek'. Maar een ander mapje met muziek (ook mp3) is echter niet gekopieerd. Slepen naar Itunes bibliotheek lukt niet en de term 'importeren' kom ik niet tegen als ik de bestanden of het mapje wil verplaatsen. Ik heb toen dat hele mapje verplaatst naar de map 'mijn muziek' in de verwachting dat het dan wel automatisch naar de Itunes bibliotheek wordt gekopieerd, maar nee dus. Wat doe ik fout?
 
Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik Itunes geinstalleerd. Vervolgens heb ik toestemming gegeven om de muziek op mijn pc naar de Itunes bibliotheek te kopieren. Dat heeft'íe automatisch gedaan met het mapje 'mijn muziek'. Maar een ander mapje met muziek (ook mp3) is echter niet gekopieerd. Slepen naar Itunes bibliotheek lukt niet en de term 'importeren' kom ik niet tegen als ik de bestanden of het mapje wil verplaatsen. Ik heb toen dat hele mapje verplaatst naar de map 'mijn muziek' in de verwachting dat het dan wel automatisch naar de Itunes bibliotheek wordt gekopieerd, maar nee dus. Wat doe ik fout?

Ook al map aan bibliotheek toevoegen geprobeerd?
En bestand aan bibliotheek toevoegen?

Als deze 2 manieren om te importeren zou ik eens iTunes herinstalleren.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan