Adobe PSE6 herinstallatie mislukt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur77

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2001
Berichten
270
Beste mensen,

Had Adobe Photoshop Elements 6 op Windows XP dat ik op een gegeven moment heb moeten herinstalleren. Dat lukte niet, wat vaker voor schijnt te komen. Kreeg foutmeldingen met corrupted file e.d. cd mogelijk niet goed. Maar volgens Adobe kon het liggen aan achtergebleven bestanden na uninstall die niet automatisch verwijderd worden. Bij verwijdering zou herinstallatie weer moeten lukken.

Hiervoor moet je volgens Adobe een programmatje draaien CleanScript via de site om allerlei bestanden die achter waren gebleven te kunnen verwijderen, wat op de normale manier kennelijk niet gaat via configuratie/programma verwijderen etc. Maar dat CleanScript programmaatje moest echter weer geunzipt worden met Winzip 12.00 geloof ik wat dus ook weer niet ging omdat de evaluatieversie die ik daarvan had, had laten verlopen. En het betalen via Winzip lukte op een of andere manier dus ook weer niet. Winzip kan ik dus momenteel niet gebruiken.

Weet iemand een oplossing? Want dit duurt me wel erg lang om dit probleem op te lossen.

Op zich is Photoshop een geweldig programma. Met name het foto's af kunnen snijden vind ik erg handig.

En is er, zolang dit probleem nog niet is opgelost, eventueel een gelijkend programma dat meteen geinstalleerd kan worden met foto's afsnijden e.d. ?

Bij voorbaat dank,:D

fleur77.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan