schermresolutie _Scrollbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdenboes

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
35
Hallo zou graag de vertikale scrollbar" style=" overflow-y:visible " activeren wanneer men werkt met schermresolutie 640x 480 of 800 x 600.

Heb een aantal pogingen uitgevoerd maar geen succes!

Weet iemand hoe ik dit heel eenvoudig kan doen?

Gr

Ferry
 
En hoe moeten wij zo'n poging zien? Welke code heb je daarvoor gebruikt?

Wat is de URL naar je site en waarom krijg je niet meteen scrollbalken als de pagina groter is dan de resolutie van de gebruiker?
 
de poging is :if "screenwidth: 800px; screenheight: 600px" then style=" overflow-y:vissible
URL is http://www.kimsknuffelplace.nl

Ik heb nu de scrollbar in Y uit staan (resolutie 1024x 768) omdat ik daaronder alleen maar h-tage woorden heb staan maar niet visueel zichtbaar (letter kleur is wit).Dit is gedaan om toch door zoekprogramma's herkend te worden.Als ik de y scrollbar zichtbaar maak dan kun je volledig naar onder scrollen maar jah er staat niet vermeld dus het vind stom staan zodoende scroll uit.

Heb gecheckt dat bij schermresolutie 640x 480 of 800 x 600 toch wel handig is om y scrollbar te hebben zodoende alleen bij deze schermresolutie activeren
 
Je weet dat Google sites kan verbieden welke onzichtbare tekst gebruikt?

Gebruik daar gewoon dit voor
HTML:
<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="your keywords,go here,separated by a comma,but not a space">

Daarnaast zorgen die woorden er bij mij voor dat de pagina onnodig veel langer wordt terwijl er helemaal niets lijkt te staan.

Waarschijnlijk werkt je "trucje" alleen in Internet Explorer want in Safari heb ik gewoon een verticale scrollbar.
 
your keywords,go here,separated by a comma,but not a space
Wordt verkeerf geinterpreteerd.
Moet dus zo:

your keywords, go here, separated by a comma, but not a space

Zie:
http://searchengineland.com/meta-ke...-words-on-your-pages-for-search-engines-12099
onder de kop
Comma Conundrum


voorbeeld;
klomp, houte klomp, houten klompen, klompschoenen, klomp schoenen, klomp fabrikant, klomp machines

dus niet:
met spaces, want dan is er geen touw aan vast te knopen, en vallen de bijeen horende items kwijt.
(De komma geeft bijeenhorende woorden aan)
klomp houte klomp houten klompen klompschoenen klomp schoenen klomp fabrikant klomp machines

:cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik had het ook van de eerste de beste site geplukt, de volgende keer maar even controleren voor ik het plaats.

Ik denk dat je met Peter's toelichting wel uit de voeten kunt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan