Mp3 bestand van website downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
1.088
Hoe kan ik deze mp3 downloaden?

*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is niet mijn muziek, maar gewoon bestand opslaan inplaats van meteen openen met een media player. Ik ga de link ook dadelijk hier verwijderen, gezien er copyright op zal staan.
 
Zal denk ik geen rechten opstaan, omdat het underground r&b is.

Maar kijk ik kan hem dus niet openen in een mediaplayer, want hij opent hem gelijk
Ik zal de gebeurtenissen even op een rijtje zetten

2dazixd.jpg


ddcbpz.jpg


25ggktv.jpg
 
Ik heb hem toch echt hier op de pc kunnen downloaden. De link met Firefox geopend en krijg dan de keuze openen of opslaan.
 
Mannekeees...

Als je Firefox gebruikt, ga naar Extra >> Opties >> Toepassingen >> MP3 en kies de juiste actie voor een mp3-bestand.

Internet Explorer gebruik ik niet.

Misschien zo:
Zet bij de internet-opties >> Toepassingen >> Invoegtoepassingen de real-player control uit in Internet Explorer.

Je ziet duidelijk dat hij daarin wordt geladen en van daaruit kun je hem inderdaad niet opslaan aangezien "Opslaan als..." enkel voor de PRO versie is. Uitschakelen dat spul en je krijgt de download zo.
 
Mannekeees...

Als je Firefox gebruikt, ga naar Extra >> Opties >> Toepassingen >> MP3 en kies de juiste actie voor een mp3-bestand.
Manneke, ik gaf toch al aan dat ik hem met Firefox zo binnen had.:p
 
Manneke, ik gaf toch al aan dat ik hem met Firefox zo binnen had.:p
Ja maar manneke, als dat bij Firefox ook zo staat ingesteld wat goed mogelijk is met dat soort van plug-ins/invoegtoepassingen (zeker als je ze na Firefox geïnstalleerd hebt), dan zit je in Firefox met juist hetzelfde probleem. :p:p
 
Mischien ben ik nog een een beetje dom met dat soort dingen maar het lukt me niet.

Ik doe dit:

Start firefox
ik druk op opties
druk op
Toepassingen
(zie in dit rijtje nergens mp3 bestand staan)
Ik neem dus AAC bestand
Er naast staat iets van quicktime, ik klik er op en druk dan op downloaden
en dan op oke, maar er gebeurd niks, ook staat die niet op de plaats waar downloads in firefox horen te staan.

Plaatje:

20axs86.jpg




Doe ik mischien iets verkeerd? of is er niet een website waar ik de link alleen moet geven en die download het dan?

Bedankt voor het helpen trouwens
 
Ohja de quicktime plug-in kan het ook zijn... maar normaalgezien moet mp3 er toch tussenstaan?

Ik bedoel... het voor AAC aanpassen lijkt me vreemd.

Geef eens in het zoekvakje "mp3" in?

Vervang alle "RealMedia" in mijn vorige post door Quicktime... ik haal die plug-ins altijd door elkaar. :p
 
Nope mp3 staat er niet tussen? volgens mij maakt die plugin in internet explorer niet uit helaas, want hij blijft die melding geven dat je pro versie van quicktime moet hebben.

Bestaat er niet een website waarbij je de link geeft en die dan het nummer download?
 
Vreemd... Dus in Firefox dezelfde speler als in Internet Explorer?

Je zou het voorlopig kunnen downloaden door het linkje in te geven in een downloadmanager. Het is een beetje een omweg weliswaar...
 
Bedankt voor alle tips:)

Vooral voor downloadmanager, die ga ik wel even downloaden morgen of als ik tijd heb zometeen:)

Nogmaals bedankt.
 
Heb je je bestand nu? :p

Zoja zet even je vraag op opgelost. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan