Ipod gebruiken in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerpee

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
9
zal het opnieuw uitleggen; Mijn zwager kocht voor mij een Ipod classic 80G. Hij had op zijn apple computer een muziekbestand staan van 12000 nummers. heeft dat op mijn Ipod gezet. Als ik nu mijn Ipod aansluit op mijn laptop dan krijg ik een venster waarin staat dat ik moet formateren. Ik krijg de inhoud van de Ipod dus niet in beeld. Betekent dat ik met mijn windows vista besturing niets kan. Klopt dat? Kan ik dit aanpassen (veranderen), zodat ik via windows vista mijn Ipod verder kan indelen.
 
Er is inderdaad verschil tussen hoe Apple computers en Windows computers met een iPod omgaan. En ja, het is dus nodig om de iPod 'om te zetten' naar Windows-indeling.

In dit artikel staat het genoteerd:

Your iPod isn't formatted for Windows

iPod for Windows Software only recognizes iPod for Windows. You cannot use iPod for Macintosh with a Windows PC. To see which platform your iPod is formatted for, follow these instructions.

In die laatste link staat:
You cannot use an iPod whose disk is configured for Macintosh on a Windows-compatible computer. However, you can restore the iPod disk to use it with a Windows-compatible computer. To do this, see "Restoring iPod to factory settings."

Ga dus naar de allerlaatste link, en zet je iPod terug naar fabriekswaarden, waarna je bij opnieuw aansluiten met iTunes ermee zou moeten kunnen werken. Natuurlijk staat er dan geen muziek e.d. meer op.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan