Windows Import video werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wop

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
54
Hallo Allen,

Ik heb een probleem. Windows Vista geeft een conflict in windows movie maker 2.1., zodra ik mijn Sony DV Camera aanzet. Ik krijg dan de volgende melding: (Zie bijlage WMM.jpg) .. De camera is verbonden via Fire Wire en wordt keurig herkend en bij bestandsbeheer geplaatst (Zie bijlage wwm2.jpg).

Ik heb al geprobeerd of het probleem dmv een herstelpunt opgelost kon worden,maar helaas. Ook biedt WMM 2.6 geen uitkomst (Die kan je via MS downen en gebruiken indien je geen goede videokaart hebt)

En nu komt het., onlangs heb ik Vista geheel opnieuw geïnstalleerd, dus alles zou in orde moeten zijn denk je. Daar komt bij dat bij de vorige Vista installatie alles goed werkte. Het kan dus wel...

Iemand een oplossing?
 

Bijlagen

  • WMM.jpg
    WMM.jpg
    37,8 KB · Weergaven: 26
  • wwm2.jpg
    wwm2.jpg
    28,4 KB · Weergaven: 30
mss

mechien moet je een nieuwere verzie downloaden of een oudere dat kan natuurlijk ook
als je utorrent hebt kan je ook pinnecal downloaden dat is 10x geavandeerderder dan movie maker


(p.s ik heb zelf geen vidoe camera om ze te inporten ik gebruik gewoon een klijn kodakje maar die maak mov bestan den ik had de oplossieng gevonden dat was :(:mov to avi:):
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan