dvd speler verbinden met pc via firewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

lautje145

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
110
Hallo,

Op m'n dvd speler zit een firewire-in-poort. En op m'n pc een firewire-poort.En ik dacht, wat nou als ik die twee poorten verbind met elkaar door m'n firewire kabeltje. Dat had ik gedaan, alleen, wat kreeg ik te 'horen' op m'n pc, 'wil je video importeren?'.En dan denk ik, rot computer!
Ik zit al een paar dagen te zoeken naar soft/freeware zodat m'n firewire poort van m'n pc een output signaal kan geven, alleen ik kan echt bijna geen soft/freeware vinden, dus ik dacht laat ik het maar is op het forum zetten :D.
Mijn vraag is nou:
Weet iemand goede soft/freeware zodat die firewire poort op mijn computer een output signaal kan geven? Het liefst wil ik dat het freeware is zodat ik blut betaal.

Alvast bedankt, lautje145

edit: voor iemand die het nog niet helemaal snap heb ik ff een plaatje daarvoor gemaakt:
helpeb8.png
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je vraag niet helemaal maar ik weet wel dat je van een ingang geen uitgang kan maken. Dat lijkt mij logisch.....;)

Je Firewire aansluiting zal nooit een output signaal kunnen geven.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik sluit me bij Raymond aan je kan van een ingang geen uitgang maken.
Maar ben nooit te oud om te leren.

Modag

Ps ieder nog de beste wensen
 
m'n dvd speler heeft een in firewire poort maar m'n pc kan een in en uit poort zijn, ik heb al zo'n software gevonden hiervoor alleen die software loopt heel snel vast, en omdat die software niet geregistreerd is stopt hij na een minuutje met afspelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan