2 films achterelkaar plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
161
Hallo

Daar ik al eerder een een video met nero vision Express SE
op cd heb gebrand, daar ik nog ruimte over heb om er nog een video achter te zetten
is dat mogelijk, hoe werkt dat? allebei de video,s bestaan uit foto,s met muziek
Het is niet de bedoeling dat ik alles kwijt ben, wie kan mij helpen?

groetjes suffie
 
Je kan via Windows Movie Maker altijd de videos achtereen plaatsen, eventueel met een tekst er tussenin.
 
Hallo

Maar deze eerste film staat al op cd.gebrand via nero vision Express SE
met super video CD nu heb ik een nieuwe gemaakt met foto,s en muziek die staat nog op de pc
omdat er nog ruimte beschikbaar is waar de eerste film opstaat wilde ik de deze erachteraan zetten mits ik de vorige niet verlies. het is een beschrijfbare cd

help me groetjes suffie
 
Hallo

Maar deze eerste film staat al op cd.gebrand via nero vision Express SE
met super video CD nu heb ik een nieuwe gemaakt met foto,s en muziek die staat nog op de pc
omdat er nog ruimte beschikbaar is waar de eerste film opstaat wilde ik de deze erachteraan zetten mits ik de vorige niet verlies. het is een beschrijfbare cd

help me groetjes suffie

Nu, ik ben het niet zeker...
maar als ik een CD gebrand heb met Nero, en er is nog plaats over achteraf, kan je deze gewoon openen met Nero en kan je het volgende bestand erbij branden.. Het lukt enkel indien je de CD zo hebt ingesteld dat je er dingen kan bijvoegen achteraf.


Ik ben het echter niet zeker, ik zal het thuis ook eens testen ; )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan