PhotoShop 7 meldt opeens te weinig RAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
712
Ik werk al jaren met PhotoShop 7, maar dit geeft nu opeens bij opstarten de melding: "Kan PhotoShop niet initialiseren omdat er onvoldoende geheugen (RAM) is."


Fysiek geheugen
Totaal 3327 MB
Gebruikt 1018 MB
Vrij 2309 MB
Percentage 31 %

Wisselbestandsgrootte
Totaal 5210 MB
Gebruikt 819 MB
Vrij 4391 MB
Percentage 16 %

Virtueel Geheugen
Totaal 8537 MB
Gebruikt 1837 MB
Vrij 6700 MB
Percentage 22 %

Physical Address Extension (PAE)
Ondersteund door Besturingssysteem Ja
Ondersteund door Processor Ja
Actief Ja

Video geheugen 512mB

Windows XP Pro SP3

Systeemherstel gedaan, programma verwijderd, opnieuw geïnstalleerd,
zonder resultaat.


Ik hoop maar, dat iemand raad weet.
 
Installeren op een andere partitie wil vreemd genoeg ook wel eens helpen.
Heb je iets veranderd aan de instellingen voor je scratch-disk in Photoshop, of heb je iets hardwarematigs gewijzigd in je pc?
 
Hoi controleer je p.c. is op malware met Malwarebytes Anti-Malware hier op te halen.
Werking van het prg gaat als volgt :

Start MBAM en kies voor Snelle Scan

Het scannen kan een tijdje duren dus wees geduldig.
Wanneer de scan voltooid is, klik dan op de knop OK daarna op de knop Bekijk Resultaten om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is daarna klikken op. Verwijder geselecteerde .
Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
De log wordt automatisch bewaard door MBAM en dat kan je terugvinden door op de tab Logs te klikken in MBAM .

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven dan telkens op OK klikken!
Daarna zal MBAM vragen om de Computer opnieuw op te starten dus sta toe dat de computer opnieuw opgestart wordt.
MVG..
Pred...
 
Installeren op een andere partitie wil vreemd genoeg ook wel eens helpen.