films lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

buck52

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2006
Berichten
29
Als ik een film op dvd brandt en ik wil hem daarna bekijken loopt hij op een gegeven moment vast. Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen.

Greetz Buck52
 
Je vertelt niet of de film een .avi of een video_ts is en / of je een DVD R of een DVD RW gebruikt.
 
Het is een video_ts en het is een dvd r. Ik heb een plextor 712a brander en ik brandt met nero 7, of imgburner.

Buck
 
Tja, als er niets ""vreemds" aan het systeem is gebeurd, zou je gaan denken aan een defecte brander.
 
Kan het ook zijn dat er teveel om het branden heen gebeurt. B.V. andere dingen downloaden e.d.

Buck
 
Kan het ook zijn dat er teveel om het branden heen gebeurt. B.V. andere dingen downloaden e.d.

Buck


Als je aan het branden gaat is het belangrijk dat je tijdens het branden van de pc afblijft.

Als er meer programma's in het geheugen geladen wordt gaat het ten koste van je film, muziek ed. Ook kan de snelheid een belangrijke factor zijn. Een lage snelheid is aanbevolen x4, x8. Automatische updates tussen door zijn ook een belemmering! Let dus op deze dingen bij het branden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan