heel vervelend dit ipod classic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike van besouw

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2006
Berichten
72
ik heb een ipod classic gekregen van mijn vriendin
ze vertelde dat de ipod niet meer werkten dus ik zeg ik zal het eens probeeren
thuis gekomen gelijk dat ding aan de pc en werd tot mijn verbazing ook herkend door itunes vlak hiernaa kreeg ik de melding de ipod in mogelijk beschadigd en moet worden hersteld dus ik druk op herstellen itunes begint te herstellen ipod gaat keer aan en uit naja dha ding was klaar ipod start opnieuw op en moet de taal ingeven sluit hem aan op de pc staat er ok before to disconnect maar de ipod werd ook niet meer herkend in itunes helemaal nix naar lang prullen heb ik hem nog een keer kunnen herstellen nu krijg ik een rood kruis in het ipod schermpje er staat www.apple.com/support/ipod wat moet ik nu toch in vredesnaam doen ?? de ipod word niet herkend door windows dus ik kan nix meer lijkt mijn :(:(:(:(:( help me aub
 
wie kan mijn aub helpen ik word helemaal gek van dat ding dat kruis blijfd maar in het scherm staan resetten gaat ook niet de ipod gaat dan ook een keer aan en uit maar dan komd dat kruis toch weer in beeld :(:(:( ik weet echt niet wat ik moet doen de ipod verbind niet met windows wat kan ik nu doen op de ipod weer leven te krijgen :$
 
iemand die mijn kan helpen ?
ik ben npg steeds niets verder gekommen :evil:
die ipod lijkt wel kapot met het opstarten hoor de je harde schijf eventjes draaien en dan stopt die ook weer ik heb ook de ipod updater 2006-01-10 maar dit werkt ook niet want de ipod maakt geen verbinding met mijn computer resetten gaat ook niet de ipod start dan opnieuw en dan krijg ik weer precies het zelvde schermpje :( gisteren kwam er nog muziek uit en daar de updat van itunes lijkt me ipod nu wel kapot :(:(:evil: aub wie kan mijn helpen ???????
 
nog maar eens voor de duidelijkheid

ik wil eerst eventjes mijn probleem uitleggen
ik heb een ipod classic gekregen van een vriendin van me
de ipod heefd wat schade aan het scherm maar dit is niet het probleem
de ipod heefd denk zoon 3a4 maanden uit gestaan de batterij vas dus ook voledig leeg ik heb deze weer kunnen opladen met een power adapter van apple

gisteren heb ik de ipod aangesloten op mijn windows xp computer met de nieuwe intunes versie itunes herkent de ipod meteen ik heb de ipod nog zoon 30 min met de pc verbonden
hierna heb ik de ipod verwijdert van de pc er stond nog wat muziek en foto's op k heb nog eventjes muziek geluisterd via de ipod

laater op de avond heb ik de ipod nog eens verbonden via itunes itunes gaf een melding dat de ipod was beschaadigd en moest worden hersteld ik heb toen op ok geklikt
dit duurde heel erig lang zoon half uur denk ik ik kreeg een melding van itunes dat de ipod niet kon worden hersteld me pc liep vast heb toen de pc nog eens opnieuw opgestat en nog een paar pogingen gedaan om de ipod te herstellen naar 3 keer lukte het dit lijkt mijn al niet normaal naja toen kreeg ik in het schermpje van de ipod ok ok before to disconnecting en nog iets anders maar dat weet ik niet meer precies sorry daar voor

ik heb de ipod toen losgekoppeld er verscheen een apple logo in het scherm ik hoorde dat de harde schijf van de ipod draaide het apple logo bleef zekker 1 minuit in het scherm staan ik
hierna ging het scherm uit en meteen daarna kreeg ik het menu met de met de optie welke taal ik wil selecteren ik klik dan natuurlijk op nederlands

naja alles was van de ipod verwijderd en ik dacht ik kan weer met een zuivere ipod aan de gang

ik heb de ipod vol goede moet aangesloten op de pc in het scherm van de ipod versceen do not disconnect teken dat de ipod verbonden is met de pc echter in itunes verscheen mij ipod niet :S
de pc liep hierna ook weer meteen vast zzeer frustrerend dit de ipod starte ook weer opnieuw op en weer zag ik in het ipod schermpje het apple loge dit duurde weer 1 minuut en moest ik weer de taal selecteren hierna heb ik de ipod weer met de pc verbonden maar de pc liep meteen weer vast nog maals starte de ipod op weer taal selecteren naja gaa zo maar door

het was al laat dus ik heb de ipod opgeladen met de power adapter van apple smorgens ben ik weer meteen begonnen maar dan op de pc van mijn vader ik heb daar itunes op geinstalerd echter liep die pc niet vast dus in de hoop dat ik nogmaals de ipod kon herstellen dit gebeurde ook maar er is volgens mijn iets heel erig mis gegaan de ipod geefd nu in het schermpje aan een rond kruis aan met de verwijzing naar www.apple.com/support/ipod nu herkend de pc ook de ipod niet meer in itunes word de ipod ook niet herkend nu heb ik op internet gelzen dat je itunes op moet opstarten en dan menu en de selectieknop tegelijkertijd moet indrukken dit heb ik gedaan windows gaf een geluidje dat de ipod is verbonden itunes geefd vervolgens de melding itunes moet de ipod voor herstel voorbereiden kopel de ipod niet los dan kan ik kiezen doorgaan of anuleren ik klik dan op doorgaan dan krijg ik een laad balkje ipod voor herstel voorbereiden as het balke dan vol ik geefd windows weer een signaal dat de ipod weer is losgekoppeld zoon geluidje :S naja de ipod geefd weer dat rode kruis in beeld een seconden of 5 en dan gaat de ipod weer uit dit kan ik blijven doen zo vaak als ik wil ik weet nu echt niet wat ik moet doen :(:(:(:(:(:(
 
zelfde probleem

Heey ik zit met presiec het zelfde probleem sinds vanmorgen ik wilde een nummer op zetten en hij knalde uit en kreeg eerst het appel teken toen het rode kruis met daaronder www.apple.com/support/ipod
En ik krijg hem dus niet meer normaal dat hij het doet:evil::evil::evil:
 
doe dit topic maar op slot aangezien er toch niet wordt gereageerd :rolleyes:

Hè vriend, we willen je best helpen, maar denk je dat iedereen hier de hele dag op jou probleem zit te wachten? Misschien iets meer geduld zou wel helpen denk ik.
 
Heey ik zit met presiec het zelfde probleem sinds vanmorgen ik wilde een nummer op zetten en hij knalde uit en kreeg eerst het appel teken toen het rode kruis met daaronder www.apple.com/support/ipod
En ik krijg hem dus niet meer normaal dat hij het doet:evil::evil::evil:

Graag een eigen vraag openen en niet in je vraag stellen in een topic van iemand anders

Hè vriend, we willen je best helpen, maar denk je dat iedereen hier de hele dag op jou probleem zit te wachten? Misschien iets meer geduld zou wel helpen denk ik.

Kom je laat mee. Topic is een jaar oud.

Het topic zal gesloten worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan