AVI geen beeld maar wel geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
440
Ik heb een paar AVI files (Divx) die als ik ze afspeel gewoon beeld én geluid hebben. Alleen wanneer ik ze open in bijvoorbeeld Movie Maker, Adobe Premiere Elements of Sony Vegas 7, heb ik alleen maar geluid en is er geen clip (beeld).. Ik heb de DivX Codec 7 geinstalleerd en de K-Lite codec pack..
 
Ik heb een paar AVI files (Divx) die als ik ze afspeel gewoon beeld én geluid hebben. Alleen wanneer ik ze open in bijvoorbeeld Movie Maker, Adobe Premiere Elements of Sony Vegas 7, heb ik alleen maar geluid en is er geen clip (beeld).. Ik heb de DivX Codec 7 geinstalleerd en de K-Lite codec pack..
Een brandende vraag die mij naar boven komt luidt: "Wáármee speel je ze af als ze wél goed zijn?" (je schrijft immers in de eerste regel dat als je ze afspeelt ze gewoon beeld én geluid hebben)

en de tweede vraag luidt dan: "Als je ze kennelijk met één bepaald progje goed kunt afspelen, vanwaar dan de behoefte om ze af te spelen met een progje dat dat niet kan?".
 
Ik speel ze zelf meestal af in Windows Media Player 11 of in VLC Media Player. Dat is wanneer ik ze wil bekijken, maar als ik de filmpjes wil bewerken (In Vegas of Adobe bijv.) dan krijg ik geen beeld te zien..
 
Oké, jammer ;)
Toch bedankt voor de reactie! Hopelijk is er iemand die me wel van mijn probleem af kan helpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan