Laptop op TV !

Status
Niet open voor verdere reacties.

badslayer

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
64
Hallo dit heb ik zo snel mogelijk nodig. ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus doe ik het hier. Verplaats het onderwerp maar als het nodig is. Ik heb een Laptop en een Plasma TV. Ik heb die aan gesloten op de TV en hij werkt. Alleen wil ik dat als ik iets op de laptop doe dat die het dan ook op het TV doet. Dus als ik bijv. naar helpmij.nl gaat dat je dat ziet op mijn laptop maar ook op de TV.

Help bij alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik weet niet, maar misschien je plasma als 2de beeldscherm instellen.
 
waarom heb je dit eigenlijk zo hard nodig?

het is net alsof je een laptop aan een beamer wilt aansluiten, maar dan inplaats van een beamer gewoon een plasma scherm (kan je me nog volgen?).
 
Hoi !

Ligt aan je graka: ATi of nVidia ?

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Ligt aan je graka: ATi of nVidia ?

Greetz,

Harry.

hebben ATI videokaarten 'Multiple Display Features' om het zo in het engels te noemen?
en met nVidia kaarten lukt het dus niet om 2 schermen tegelijkertijd te gebruiken?

misschien ben ik een beetje onbeleefd zomaar vragen te stellen op iemands topic, maar ben leergraag :)
 
Laatst bewerkt:
Beste "badslayer",

Hierbij het dringende verzoek je titel aan te passen, aan dit soort titels hebben wij niets.
Gebruik een titel welke je probleem omschrijft.

Daarnaast staat deze vraag in de verkeerde sectie.

Welk besturingssyteem gebruik zodat ik de vraag daarnaar kan verplaatsen aangezien het met je beeldscherminstellingen te maken heeft.
 
Ik heb die NVIDIA
Maar hoe doe ik dit dus nou? want ze moeten het tergelijk doen
 
Hoi !

nVidia Control centrum openen via het icoontje op je taakbalk, je beeld klonen, en voor je TV als eerste beeldscherm kiezen.

Greetz,

Harry.

P.S.: Mocht je Blue-Ray gebruiken: deze films kun je slechts op 1 scherm tegelijk afspelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan