cd rw zip bestanden openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Bij mijn vorig pc met XP heb ik diverse films en andere bestanden gezipt. Nu wil ik deze openen met mijn nieuwe pc Vista maar dat lukt niet meer.
 
Daar probeer ik het mee te openen maar helaas
 
kan niet aanmaken staat er steeds met een gele driehoek
 
Zegt mij zo niets die foutmelding, heb je de mogelijkheid om er een screenshot van te maken of staat er letterlijk "kan niet aanmaken" ?
Aan de topic titel te zien staat het bestand op een CD, als je de bestanden uitpakt naar bijv. het bureaublad dan krijg je dus die melding of is de complete zip niet te openen?
Want dan zou het heel goed kunnen zijn dat de zip beschadigd is.
 
tis inderdaad een cd-rw die vroeger veel gebruikt werden. Maar ik heb er diversen en ze openen allemaal niet.
 
Misschien is er met het branden iets verkeerd gegaan. Heeft iemand die jij kent nog een PC met XP, misschien doet ie het daar wel. Dan maar de bestanden via een USB-stick overzetten bijvoorbeeld.
 
zat nog te denken dat ik in deze machine natuurlijk geen cd rom meer in heb maar een dvd.......maar of het daar aan ligt?
 
Een DVD speler/brander zou ook prima CD's moeten lezen en branden. Lijkt mij erg stug dat het daarin zit.
 
Zal morgen eens een screenprint maken........ga nu ff pitten..
 
Hierbij een van de zip's ....

zie bijlage
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    33,5 KB · Weergaven: 33
.wpl is dat een playlist die je voor Windows Media Player gebruikt ?
Is WMP al geïnstalleerd en opgestart op de pc. Bij de eerste keer openen worden namelijk nog wat instellingen aangepast.
Kleine kans dat het daarmee te maken heeft maar wie weet.
 
Yep die staat er gewoon op maar het probleem is dat hij niet uitpakt. Het zipbestand bedoel ik, maar dat had je al begrepen denk ik.
 
Dat had ik inderdaad begrepen :p
Dan ben ik ook een beetje uitgedacht, op een ander systeem proberen lijkt mij het makkelijkst.
 
Okay zit niks anders op denk ik........alvast bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan