jpg niet opslaan in PSP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrid2002

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Berichten
97
Ik heb van mijn telefoon foto's naar computer verplaatst. Ik wil een foto beetje aanpassen in Paint Shop Pro, maar zodra ik voor opslaan kies krijg ik de melding:
er is een fout opgetreden tijdens het schrijven naar het bestand.

Wat doe ik fout en hoe kan ik het oplossen?Astrid
 
Welke extensie heeft deze foto.
Kun ook niet "opslaan als" en dan de naam iets wijzigen?
 
De foto heeft extensie jpg. Hij opent zonder proplemen in PSP kan alleen niet iets wijzigen en opslaan onder welke naam ik het ook probeer.
Als als ik in Word het plaatje wil openen lukt het ook niet .
Kan ik deze vraag misschien beter bij software stellen?
 
nog even extra informatie.

Ik had extensie even gewijzigd in BMP. foto geopend in paint (gaf geen probleem) vanuit paint gekozen "opslaan als" en toen weer jpg formaat.
Nieuwe JPG geopend in paint shop pro weer na wijziging gekozen voor "opslaan als" en dankrijg ik weer zelfde foutmelding.
 
Als ik foto nu van deze site download kan ik hem wel "opslaan als" maar is het formaat verkleind en kan ik er niets meer mee
 
In GIMP kan ik plaatje openen bewerken en opslaan.
Ook dan als ik gekozen heb voor "opslaan als" en dan andere naam, kan ik er niets mee in psp.
Dan maar stoeien met GIMP :-(
Blijf het vreemd vinden dat ik al mijn foto's van oude telefoon kan openen en bewerken en alleen die van mijn nieuwe telefoon niet.
 
Hé dat is bij het oude stadskantoor :p
Alleen nu gaat het niet meer om het originele bestand, maar een plaatje getoond door de browser.
Dump het bestand eens ergens, dus niet als afbeelding maar echt als bestand, zal eens kijken of ik er dan wat mee kan.
 
Grappig dat iemand uit Roosendaal dat weet .
Ik heb geen idee waar ik dat bestand kan dumpen, dus roep maar dan doe ik het.
 
Het enige 'vreemde' dat ik kan ontdekken is dat er bij de eigenschappen van het bestand staat "Dit bestand is afkomstig van een andere computer en wordt mogelijk geblokkeerd om deze computer beter te beschermen" en daarachter een knop om de blokkering op te heffen.
Maar dat zie je (volgens mij) tegenwoordig altijd bij gedownloade bestanden.
Verder kan ik de afbeelding gewoon bewerken in PSP 8, PSP XI, PhotoFiltre of welk ander bewerkingsprogramma dan ook.
De 'exif' gegevens zitten er bij de laatste link ook gewoon nog in, ik neem dus aan dat het bestand ongewijzigd is gebleven bij 'yourfilehost'
Heb je de mogelijkheid om het bestand vanaf de Sony-Ericsson C902 rechtstreeks op een andere PC te testen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan