Wii aansluiten op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpaceWuppy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
2
Hoi hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een pinacle dazzle dvc100. Hiermee kun je bijv video's overzetten naar dvd. Daar ben ik nog niet echt actief mee bezig geweest, maar wat interessanter was, is dat dit apparaat eigenlijk ook bijv een Wii aangesloten kan hebben.

Ik krijg, om te testen, bijv bij de webcam en geluid-wizard van msn messenger idd beeld en geluid. Dit is echter een plaatje van circa 5 bij 5 cm. Niet echt speelbaar dus :p

Wie weet er een programma dat de feed van een webcam / videostream rechtstreeks naar een scherm op de monitor sluist en waarbij de performance van de stream ook nog eens goed is?
Ik heb wel gezocht naar programma's. Webcamxp en coffeemaker kunnen wel dingen laten zien, maar performance is niet ok of het beeld te klein. Veel programmas richten zich meer op webcamstreams en zo. Daarnaast zijn de beelden dan weer te klein.

Als het werkt kan mijn vriendin lekker in de woonkamer andere dingen kijken, maar kan ik wii'en :p

Alvast bedankt :)

Olaf
 
Laatst bewerkt:
volgens mij zat er gewoon standaard software bij die pinaccle

hoe duur koste dat ding? handig voor mijn oude xbox misschien.

en je moet je niet gaan richten op webcam software maar op tvsoftware
 
ding was 99 euri, maar als je twee a drie banden over zou zetten, dan heb je het er al weer uit.

De standaardsoftware bestaat uit de suite voor bewerking en een microsofttestproggie (am capture). Deze laat wel beeld zien, maar gaat erg traag en het beeld is niet verstelbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan