ik wil een eigen internetradio uitzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ Arthur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
1
Ik zou graag een eigen internetradio willen uitzenden. ik werk nu met Flatcast maar dat gaat niet zo goed. ik heb me op radionomy ingeschreven maar die zitten nog in de testface. winamp en choutcast heb ik ook geprobeert maar werkt niet goed. alvast dank
 
Misschien is het handig eerst te onderzoeken waarom het met Flatcast en Shoutcast niet werkt. De meeste radiostations werken daarmee...
Zelf werk ik met Broadwave, nadeel is alleen dat je aantal luisteraars beperkt is door de upload capaciteit van je eigen internetverbinding. Je pc draait namelijk als server.
 
zoek jij nog een internetradio??

Ik zou graag een eigen internetradio willen uitzenden. ik werk nu met Flatcast maar dat gaat niet zo goed. ik heb me op radionomy ingeschreven maar die zitten nog in de testface. winamp en choutcast heb ik ook geprobeert maar werkt niet goed. alvast dank

Hoi DJ Arthur,

ik weet niet of jij nog steeds op zoek bent naar een internetradio station.
Maar ik ben pas geleden begonnen een eigen radio station op te starten.
En ik ben nog op zoek naar Dj's en Vj's.
Om de kosten voor Buma/Stemra en Sena te dekken en de streamer zelf, vraag ik 20 euro per maand, die kosten kunnen uiteindelijk alleen maar minder gaan worden, hoe meer Dj's en Vj's we in ons team hebben.

Ik zou zeggen.....neem anders even een kijkje op www.radio-happystar.nl
 
Beste DJ Arthur,

En is het nog gelukt met het opstarten van een eigen internetradio?!
Ik weet niet of je nog van plan was om te gaan starten met Radionomy of misschien heb je dat zelfs al gedaan...
Zo niet dan kan ik je alvast mededelen dat het een stuk minder aantrekkelijk gaat worden!
Radionomy heeft nl. nieuwe afspraken gemaakt. Deze afspraken betekenen dat je minimaal 130 uren per dag beluisterd moet worden ipv de eerdere minimum eis van 200 uur p/mnd.

Grtz YMZ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan