Geluid opnemen zonder mic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knackworst

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Berichten
10
Hallo,

Ik hoop dat dit het juiste forum is voor deze vraag. Misschien is het wel een stomme vraag. Hij is eigelijk best simpel. Omdat ik bezig ben met voetbalsamenvattingen te bewerken, wil ik ook achtergrondgeluid van bijv een stadion. De simpelste manier lijkt mij is om 10 minuten lang het geluid van bijv Fifa op te nemen. Maar hoe kan ik dat nu het beste doen? met een mic op je boxen gericht is een slecht idee. Veels te slechte kwaliteit.

Op welke manier kan ik dus alleen geluid van me pc opnemen? Dus dat ik het programma aanzet, 10 minuten speel en dan hopelijk een mooi achtergrondgeluid.

Misschien zijn er wel tips of links van betere achtergrondgeluiden.

Alvast bedankt :)
 
Aux uitgang van de TV

Je TV heeft meestal een uitgang (cinch) naar een versterker voor het geluid. Als je die eens in de ingang van je PC stopt dan kun je het geluid van de TV opnemen in HiFi kwaliteit.
 
Met Audacity kun je de geluidskaart als bron selecteren om op te nemen. Wat je zelf dus voorstelt kan hiermee lukken.
 
Ik heb ook een xbox360 met fifa. Miss kan ik daar ook iets mee. Maar weet echt niet. HEb iedereen die er iets van zou kunnen weten gevraagd. Jullie zijn mijn laatste hoop :p
 
het is al gelukt. Ik heb de televisie via een kabel van headphones anar de micaansluiting van mijn pc gedaan. Daarmee lukt het dus wel :).. toch beide bedankt :D
 
Ik heb hetzelfde. Hoe kan ik de geluidskaart selecteren in audacity?
 
Bewerken > Voorkeuren (Ctr + P) en dan Tab Audio I/O, Opnemen.
 
Hallo,

Topic is al 2.5 jaar oud dus reageren lijkt mijn zinloos na zo'n lange tijd.
Derhalve een slotje erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan