Filmpjes overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Hoi helpmij leden:thumb:,

Ik heb sinds kort een creative zen- jippie:p.
Alleen.... weet ik niet hoe ik bijv. youtube filmpjes erop kan zetten.
Ik heb een free youtube converter gedownload en heb een paar filmpjes er niet op kunnen
krijgen. Heb deze geopend in mediaplayer, maar krijg alleen geluid met bestandnaam, maar niet DE video die ik graag had willen zien:confused:.

Hoe lukt dit mij? Alvast een dikke bedankt voor de gene die me daarbij helpt!!!!

En wat is converteren eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk moet het een mp4 bestand zijn
via de volgende site kan je makkelijk youtube filmpjes downloaden
www.youtubedownload.nl
vul de link in en druk vervolgens op enter.
Na ongeveer 10 sec staat ietsjes onder, mp4 hoge kwaliteit , druk hier op.
 
Wat goed Sims. Ja, want ik heb een creative zen. En er staan al van die reclame dingen op. Maar hoe kopieer ik ze naar mijn creative? Gr.
Maar ik kan zie ik op de doos de volgende afspelen: mp3, wma, wmv9 en divX. Is het dan verstandig om te kiezen voor mp4?
Een paar vragen voor je maar alvast mijn grote DANK naar jou. (anders ga ik maar zitten prutsen)

nu heb ik er een opgeslagen met erachter .flv en heeft 15 min. nodig om te downloaden? Is dat normaal. Het filmpje is ong. 4 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Wat goed Sims. Ja, want ik heb een creative zen. En er staan al van die reclame dingen op. Maar hoe kopieer ik ze naar mijn creative? Gr.
Maar ik kan zie ik op de doos de volgende afspelen: mp3, wma, wmv9 en divX. Is het dan verstandig om te kiezen voor mp4?
Een paar vragen voor je maar alvast mijn grote DANK naar jou. (anders ga ik maar zitten prutsen)

nu heb ik er een opgeslagen met erachter .flv en heeft 15 min. nodig om te downloaden? Is dat normaal. Het filmpje is ong. 4 minuten.

Maar hoe kopieer ik ze naar mijn creative?? geen idee ik heb een ipod, maar meestal gewoon naar het kopje films, of video slepen.

Maar ik kan zie ik op de doos de volgende afspelen: mp3, wma, wmv9 en divX. Is het dan verstandig om te kiezen voor mp4? Je zou het 1 keer kunnen proberen, als die mp4 niet pakt dan moet je gewoon divx doen

nu heb ik er een opgeslagen met erachter .flv en heeft 15 min. nodig om te downloaden? Is dat normaal. Het filmpje is ong. 4 minuten? Weet ik niet echt, maar 15 minuten is toch niet heel veel tijd. (zet bijvoorbeeld andere downloadprogramma's uit zo gaat die wat sneller)
 
Voor jou nogmaals mijn grote dank. Nu staat er op die website een link om het opgeslagen bestand te converteren of dergelijks (of omzetten in ander formaat:D).

Het bestand heb ik opgeslagen er flv achter gezet en geprobeer af te spelen in mediaplayer 9 geloof ik, maar hij wordt niet herkend. Misschien toch converteren? Via die link?

Ik laat het voor vanavond even....

Bedankt voor je hulp Sims!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een vraagje.... hoe weet ik welke windows mediaplayer ik heb? ben momenteel ben ik weer begonnen aan het proces van kopieren van youtube filmpjes...:love:
 
Windows media player? Bedoel je om mp4 af te spelen op je computer.
Je kan hier beter quicktime voor gebruiken.

http://www.apple.com/nl/quicktime/download/ (Dan alleen quicktime downloaden, itunes hoeft niet)

Maar als je windows media player wilt weten:

Ik weet eigenlijk niet waar je dat in windows media player kan zien.
Uiteindelijk heb ik gevonden welke versie ik heb door het volgende te doen:

Ga naar deze computer
Programma's Installeren of verwijderen klikken (beetje rechts boven)
Nu zoek je windows media player,
Erachter staat een getal (bij mij 11) dat is me versie ook.
 
waarschijnlijk moet het een mp4 bestand zijn
via de volgende site kan je makkelijk youtube filmpjes downloaden
www.youtubedownload.nl
vul de link in en druk vervolgens op enter.
Na ongeveer 10 sec staat ietsjes onder, mp4 hoge kwaliteit , druk hier op.


Hey Sims, Je zei nog mp4 bestand. Maar mijn creative heeft alleen mp3, en wma etc.
Dan opslaan, maar hoe opslaan als flv? dan ipv mp4, en dan naar deze webiste (http://media-convert.com/omzetten/) . Het gedownloade bestand converteren naar flash video? sorry een beetje verwarrend voor me..................................................................
 
Welke videoformaat kan dan op je mp3?
Deze gebruikte ik ook voorheen
http://www.zamzar.com/url/

dan youtube video link invoeren en dan het formaat kiezen en dan even je mail adres invullen (dit word niet gebruikt voor spam ofzo, maar als die klaar is met het downloaden van de youtube video, jou een link te sturen met de downloadlocatie.)
 
Thanks Sims. Ben blij dat je me helpt! Ik heb dit bovenin vertelt: wma, mp3, wmv9, DivX.
Net heb ik in youtube gedownload naar flv toen naar die media... link. Die convert deze in flv en nu ik deze sleep naar mijn Zen, wordt die in Zen niet herkent.:eek:
Ik word er een beetje moedeloos van.... ach ik ben ook een beginnertje tuurlijk;)

Ik ga zo even naar de link die je me als laatste gaf........:)

In die link hé....... naar welk formaat moet hem kiezen?
 
Laatst bewerkt:
Het is me bijna gelukt Sims. Ik heb heel mooi een bestandje kunnen downloaden met een link van de video naar wmv. Maar nu dook er een ander probleem op. Namelijk het kopieren naar mijn creative zen...kan daar niet echt zen van worden toch:eek:.... ha ha.
Maar...dat wanneer ik de zen in mijn comp. stop adobe photo opkomt. Natuurlijk is mijn creative voorzien van video, muziek mapjes etc. maar het is vervelend. Het heeft te maken met het synchroniseren van het bestandje en daarom kan ik hem wel op de comp. afspelen, maar in mijn zen accepteert ie hem niet..... en zegt ie: there is a problem playing this video...... Wat dolledwaze onzin;)

Ik kom er nu achter dat ik ook een zen manager heb van de software pakket.... In die manager staat er een pijl van Computer naar Zen. Heb net op NU SYNCHRISEREN gedrukt... Hopelijk zal ik na deze handeling mogelijk het filmpje dan EINDELIJK af kunen spelen:)



Dus deze vraag aan jou....;)

En verders eruug bedankt voor je hulp- waardeer het oprecht!!!
 
Laatst bewerkt:
geen idee heb zelf geen zen type.

Dat is jammer, maar toch bedankt Sims:thumb::thumb::thumb:. Ik hoop dat er iemand mij kan helpen
die een Zen heeft........................................................:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan