Probleem met installeren driver update!

Status
Niet open voor verdere reacties.

joe-toye

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
7
Ik heb een probleem met het bijwerken van een van mijn Windows Vista Updates.
Ik heb een Medion MD 96360 laptop met daarin een ATI Radeon PCi Xpress videokaart en het besturingssysteem Windows Vista Home Premium met SP1 geïnstalleerd.

Normaal gesproken houd ik mijn Windows Vista altijd netjes up-to-date en installeer ik alle verplichte en aanbevolen updates uit Windows updater.
Nu heb ik een probleem met één van mijn aanbevolen updates. Het gaat hier om de zogenaamde ATI 4379 Serial ATA Controller driver update. Ik heb zelf geen flauw idee wat het inhoud, maar mijn Windows Vista zei dat ik het moest installeren omdat anders sommige apparaten niet zouden werken, dus doe ik maar braaf wat Windows Vista mij verteld.
Echter, na het installeren van deze update, wou mijn Windows Vista niet meer opstarten.
Nadat ik Windows Vista weer opgestart had onder de laatst bekende juist werkende configuratie, kreeg ik weer een melding dat Windows de ATI 4379 Serial ATA Controller niet kan installeren en dat dit wel nodig is om bepaalde apparaten goed te laten configureren. Ook staat de ATI 4379 Serial ATA Controller update weer vrolijk tussen mijn Windows Vista updates en vraagt mijn Windows Vista me weer doodleuk of ik deze update wil installeren, alsof er helemaal niks gebeurd is.

Nu is mijn vraag dus, wat is dit voor update? Wat doet deze update? Is deze update werkelijk nodig en zo ja hoe los ik dit probleem dan op?

Ik had wel deze site al gevonden: http://social.technet.microsoft.com/forums/en-US/itprovistahardware/thread/acac600c-d9a4-4c8e-9179-850b2f887839/#page:3
maar omdat ik de Nederlandse Vista heb en mijn Engels als het gaat om computer termen niet al te best is, kwam ik er niet echt uit waar ze het hier over hadden.

Kan iemand mij helpen!?
 
schoon je pc eens op leeg je tijdelijkebestanden en temp mapen.
probeer het dan nog eens opnieuw.
deze update is voor de sata schijf controller dus wel belangerijk dat deze woord geinstaleerd.

hou het de volgende keer bij een topic je woord dan sneller geholpen en als iemand het weet,
krijg je toch met een topic ook wel antwoord.


m.v.g virtuosa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan