Drivers windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
547
hej, ik draai de nieuwe windows 7 op een andere laptop. heb deze geformatteerd enal... Maar ja, nu zijn de drivers ook niet meer in orde he...
Het gaat hier om een Acer Aspire 3020 (oud typetje) en wil graag alle drivers terug goed hebben want het beeld enzo is ook niet zo mooi. en ik heb totaal geen verbinding met het internet...

Kan iemand me een link geven waar ik ze vindt?? of hoe ik dit moet oplossen??
Ik heb al op acer.be gekeken maar vindt ze niet. Als iemand ze vindt mag je ze me natuurlijk geven !!!

Groetjes
 
Probeer het eens Hier
Ik zou aanbevelen om de drivers van MS Windows Vista te downloaden omdat die meeste overeenkomsten heeft met windows 7.

In het dropdownmenuutje van drivers en utilities zul je de meeste drivers vinden die je nodig hebt. Let dus wel op dat je die van vista pakt.
 
Je kan je natuurlijk wel indenken dat er nog geen drivers zijn uitgebracht voor Windows 7 natuurlijk dus is het logisch dat je die niet bij ACER vind.
 
win7beta komt ook zonder video drivers die zul je dus op je comp moeten hebben of op je vista dan wel applicatie en suport dvd
 
@ raymond and @ whisper

Dit wist ik beide al, maar ik vondt op de site men drivers niet, dus dacht omdat men pc ouder is, dat ik deze niet meer zal vinden...

Alleen men verbinding met het internet werkt nog niet, en heb er ook geen driver zien voor tussenstaan... Iemand idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan