Audio in willekeurige volgorde op MP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericc

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
6
Hoi,

Ik vroeg mij af of er een speciaal programma is of misschien kun je dat ook in Windows Media Player instellen, dat de muziek die je op je MP3 zet in willekeurige volgorde word afgespeeld.
Als ik ze nu via WMP op mijn MP3 zet staan ze keurig gesorteerd op artiest, wat ik dus niet wil.
Iemand een idee?
 
Dat ligt verder niet aan mijn mp3, want dat doet hij ok als ik het op een USB stick zet.
Misschien dat je het in WMP kan instellen?
 
De meeste mp3's hebben een shuffle functie.

Daarom vraagt hij welk soort mp3-speler je hebt...

groetjes
 
Hoi,

Ik heb een MP4 mediaspeler van onbekend merk er zit idd een shuffle functie op, maar dat is niet wat ik zoek.
Ik bedoel dat ik de playlist in kan stellen in WMP of met een ander programma zodat niet alles op naam, artiest of datum staat geordend.
Bij shuffle play hoor je vaak dezelfde nummers snel achter elkaar en je kan leuke nummers niet een keer herhalen omdat hij dan gelijk op een ander nummer springt.
Hoop dat het nu duidelijk is:)
 
Als je Mp3/4 speler playlist files kan lezen (m3u of .pls), dan lukt het misschien. Zet de mp3's naar de speler, open de files (vanaf die speler) in bijv. Winamp, maak je eigen volgorde, en sla de playlist op op de MP3/4 speler.
Als dat niet lukt kun je de namen vd tracks veranderen in bijv. 1 - Rolling Stones 2 - Frans Bauer enz. Dan heb je toch nog een eigen volgorde.
 
ctrl h en anders maak je windows scherm volledige groote. met je muis naar afspelen. klik vervolgens op willekuerige volgorde suc6
 
Hey,

Dat van die namen was een goede tip!
Ik heb nu alle artiestennamen weggehaald zodat alleen de titels van die nummers overblijven.
Nadeel is wel dat je niet weet welk nummer van welke artiest is.
Maar zo kom ik er ook uit.
Dankjewel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan