Muziek uit DVD halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Berichten
396
Hallo,

Ik heb een aantal DVD's met daarop LIVE optreden (gekocht), ik had graag de muziek alleen hiervan omgezet naar MP3. Met welke toepassing moet dat kunnen ? (misschien iets gratis)

Reeds bedankt voor een antwoordje
 
bedankt voor de reactie
heb hier al een aantal uren mee aan het proberen geweest, werkt niet

mijn video files zijn AVS DVD PLAYER FILES

Groetjes
Rudi
 
als je de dvd opend staan er 2 mappen:
AUDIO-TS ( = meestal leeg )
VIDEO-TS , hier staan een aantal files is:
VIDEO-TS.IFO
VIDEO-TS.BUB
VIDEO-TS.VOB

je al waarschijnlijk in dat progje naar de dvd moeten bladeren en dan de eerste (soms de tweede)
.IFO moeten openen, je kan ook een .VOB proberen maar dan bestaat de kans dat je een deel hebt
maar als je dan alle .VOB's hebt gedaan kan je de mp3's aan elkaar plakken.
 
Ik heb alle files die er op de DVD staan een voor een geprobeerd, krijg steeds dezelfde melding "The source file can not be openede. Normally you need only install the needed codecs to solve the problem. Click the Help button to get more helps." Dus ik klik op de "Help" knop en krijg totaal geen volgende scherm. Verder gezocht in de Help. Moet een pakket installeren. K-Lite Mega Codec Pack setup. Heb dit ook gedaan. Opnieuw de bron file gekozen. Krijg nu ieder keer "The operation cannot be performed because the pins are not connected ($80040209) ". Wat het ook mag betekenen, na 4 maal op de OK knop te hebben geklikt.Lukt het met sommige files wel. Klooi zo wel verder. Misschien dat er toch nog een oplossing wordt gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan