Gedoawnlode films van nieuwsgroepen branden (Mac)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stifke1

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
16
Hallo,
Ik ben sinds kort bezig met het downloaden van films via nieuwsgroepen.
Het doawnloden is gelukt maar als je dan een film binnen hebt dan krijg je een map te zien die "VIDEO_TS" heet. Als ik die map op een dvd'tje zet dan leest mijn dvd speler hem niet, maar als ik gebrande films van iemand anders (ook gedownload via nieuwsgroepen) in de dvd speler doe dan leest hij ze wel. Als ik die dvd's dan in m'n computer stop dan zie ik ook een VIDEO-TS en een AUDIO_TS map staan. Weet iemand hoe ik dvd's dus wel goed kan branden op een mac??
bvd
Steef
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb geen ervaring met Mac maar brand je het wel als DVD-Video?

Op een DVD staan alleen die twee mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. Alleen de laatste map heeft een inhoud.
 
Ja idd in die audio map staat idd niets.
Maar ik kan volgens mij nergens aangeven dat het een dvd-video moet zijn maar dat weet jij natuurlijk ook niet
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb geen ervaring met Mac maar brand je het wel als DVD-Video?

Op een DVD staan alleen die twee mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. Alleen de laatste map heeft een inhoud.

Vaker ook alleen Video_ts.
 
Ja idd in die audio map staat idd niets.
Maar ik kan volgens mij nergens aangeven dat het een dvd-video moet zijn maar dat weet jij natuurlijk ook niet

Welk programma gebruik je hier voor?

Ben zelf geen Mac gebruiker maar me opa wel dus misschien kan ik je wel helpen.

P.S. Download zelf ook via nieuwsgroepen (nieuwsserver; eweka)
 
Op een mac heb je geen brand programma nodig;)