Gedoawnlode films van nieuwsgroepen branden (Mac)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stifke1

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
16
Hallo,
Ik ben sinds kort bezig met het downloaden van films via nieuwsgroepen.
Het doawnloden is gelukt maar als je dan een film binnen hebt dan krijg je een map te zien die "VIDEO_TS" heet. Als ik die map op een dvd'tje zet dan leest mijn dvd speler hem niet, maar als ik gebrande films van iemand anders (ook gedownload via nieuwsgroepen) in de dvd speler doe dan leest hij ze wel. Als ik die dvd's dan in m'n computer stop dan zie ik ook een VIDEO-TS en een AUDIO_TS map staan. Weet iemand hoe ik dvd's dus wel goed kan branden op een mac??
bvd
Steef
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb geen ervaring met Mac maar brand je het wel als DVD-Video?

Op een DVD staan alleen die twee mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. Alleen de laatste map heeft een inhoud.
 
Ja idd in die audio map staat idd niets.
Maar ik kan volgens mij nergens aangeven dat het een dvd-video moet zijn maar dat weet jij natuurlijk ook niet
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb geen ervaring met Mac maar brand je het wel als DVD-Video?

Op een DVD staan alleen die twee mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. Alleen de laatste map heeft een inhoud.

Vaker ook alleen Video_ts.
 
Ja idd in die audio map staat idd niets.
Maar ik kan volgens mij nergens aangeven dat het een dvd-video moet zijn maar dat weet jij natuurlijk ook niet

Welk programma gebruik je hier voor?

Ben zelf geen Mac gebruiker maar me opa wel dus misschien kan ik je wel helpen.

P.S. Download zelf ook via nieuwsgroepen (nieuwsserver; eweka)
 
Op een mac heb je geen brand programma nodig;)
Als je een lege dvd in de computer doet dan zie je in de finder (zegmaar de verkenner op windhoos) die lege dvd als je daar dan bestanden of in dit geval een map naartoe sleept dan komt er een brand icoontje bij te staan, als je daar dan op klikt begint hij te branden. Voor muziek enz. werkt het op deze manier goed maar met films dut niet:confused:
 
Ook Windows kan zelf branden hoor, maar de meeste mensen gebruiken liever een apart brandprogramma.:)
 
Ok dat wist ik niet (al jaren geleden dat ik op een windhoos gewerkt heb);)
 
Op een mac heb je geen brand programma nodig;)
Als je een lege dvd in de computer doet dan zie je in de finder (zegmaar de verkenner op windhoos) die lege dvd als je daar dan bestanden of in dit geval een map naartoe sleept dan komt er een brand icoontje bij te staan, als je daar dan op klikt begint hij te branden. Voor muziek enz. werkt het op deze manier goed maar met films dut niet:confused:

:eek:. Me opa gebruikt hier wel een programma voor.
Probeer eens Toast (staat standaard op Mac als ik me niet vergis).
Kun je direct Video_ts en Audio_ts mappen inslepen, en branden!
 
Ik ben toast aan t downloaden. (is trouwens geen standaard programma)
Ik zal wel ff laten horen of het gelukt is
 
Ja, mijn vriend heeft ook een Mac pc en heeft ook nogal eens wat films gedownload. Via Toast.. alleen het probleem was dat je er geen ondertiteling bij kon plakken? Weet iemand daar een oplossing voor. Op de Mac een dvd branden + ondertiteling.
 
Bedankt hoor ik heb nu toast gedownload en een dvd gebrand en hij doet het;)
Bekant
 
Ja, mijn vriend heeft ook een Mac pc en heeft ook nogal eens wat films gedownload. Via Toast.. alleen het probleem was dat je er geen ondertiteling bij kon plakken? Weet iemand daar een oplossing voor. Op de Mac een dvd branden + ondertiteling.

Nee, dat werkt niet, gezien een dvd speler enkel audio, video en foto bestanden kan.
Dan moet je de ondertiteling er in branden.
 
Ai, oude koeien....

(sorry was even opzoek naar dvd'tjes branden, gezien mn HD een beetje vol raakt, niet gezien dat dit topic zo oud was)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan