filmpjes windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

djdg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
189
Bij het openen van fimpjes (MOD-bestanden) in windows media player 11 krijg ik steeds de foutmelding 'You've encountered error message C00D1199 while using Windows Media Player.' Ik heb al van alles geprobeerd, eerst had ik geen beeld, enkel geluid, nu heb ik bij sommige filmpjes beiden wel, maar ik kan er dus ook een aantal nog afspelen.

Wie kan mij hierbij helpen?
 
waar komen ze vandaan ?? mod bestanden zegt me helemaal niks.
kan je er eens één door gspot heen halen en hier een screen plakken.
 
Bij het openen van fimpjes (MOD-bestanden) in windows media player 11 krijg ik steeds de foutmelding 'You've encountered error message C00D1199 while using Windows Media Player.' Ik heb al van alles geprobeerd, eerst had ik geen beeld, enkel geluid, nu heb ik bij sommige filmpjes beiden wel, maar ik kan er dus ook een aantal nog afspelen.

Wie kan mij hierbij helpen?


Hey,
ik weet niet of je hebt al gebropeerd Mod bestaandjes converteren in avi of mp3.
Wmp kan helaas niet afspellen MOD bestaandjes :(
vorige keer toen ik heb geconverteerd, is het wel gelukt!
Ik hoop dat het ook bij jou lukt! :)
Groetjes
Lesya
 
WMP wel geluid, paars beeld

Ik heb hetzelfde probleem, wel geluid geen beeld, het beeld is egaal donker paars , De ene helft van de filmpjes kan ik wel afspelen en de andere helft niet. Alle films van dezelfde camera. Er staat MOV en MPEG
McAfee gaf een melding over de buffer die overbelast zou zijn en als ik doorging dat zou dat de laptop schade toebrengen omdat andere programma's dan niet optimaal draaien.
Ik gebruik Windows XP. Op een andere pc met Windows XP en Windows media player kunnen ze wel bekeken worden, dus denk ik dat het iets met de instellingen is.
Ik heb Windows Media Player gisteren opnieuw geïnstalleerd maar dat gaf geen verschil. Ik heb ook Combined Comunity Codec Pack al geïnstalleerd, dat werd geadviseerd in een ander bericht op jullie site. :eek:
Hoe moet ik die bestanden omzetten als ik dat zou willen?
 
(S)Mplayer

Ik heb u SMplayer geïnstalleerd waar ik alles mee kan afspelen. :thumb: Onder Ubuntu heet het hetzelfde programma Mplayer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan