Film ondertitels voor ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
454
Hallo,

Ik heb een vraag over ondertitels:
ik heb een .avi film op mijn computer staan, de juiste ondertitels heb ik er ook bij, dan volg ik deze handleiding om ondertitels onder de film te zetten Klik maar dit duurt bijna 2 uur voordat dit klaar is met ondertitels eronder branden, kan dit niet sneller? Want als ik dit klaar heb moet hij ook nog ge-convert worden naar een mp4 bestand met winavi mp4 converter (wat overigens ook nog eens 1 uur duurt) Al met al duurt dit hele proces naar mijn mening veel te lang. Kan dit niet sneller?

Mvg, Ruben
 
Dan is het een heel normale tijdspanne. Het encoderen van een film met een tragere processor duurt net zolang als dat de film in minuten duurt + zo'n 10%

Waarom heb je nog steeds geen SP3 voor XP geïnstalleerd?

Bij mij duurde encoderen ook tijden, totdat ik naar een dualcore overstapte. Nu duurt het zo'n 35 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Hè, balen dat ik geen eigen computer van mijn ouders kopen mag ivm school:S anders wist ik het wel:D
Iig heel erg bedankt... toch jammer :(
Mvg, Ruben
 
Geen id, daar houd ik me niet mee bezig, maakt dat wat uit dan? hij doet het nu.. na veel traagheid:p maar ik denk dat we dat niet hebben omdat onze office programma's het dan niet meer doen.
 
Heeft niets met Officeprogramma's van doen. De machine wordt er alleen maar beter van, dus downloaden dat SP3.
 
Ik zal het er met m'n vader over hebben ;) aangezien de computer niet van mij alleen is.. :(
 
Daar moet je het niet met 'm over hebben, het downloaden en installeren van SP3 moet je hem zeggen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan