Akai DVD speler vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,,

Ik ben van plan om een nieuwe dvd speler te gaan aanschaffen bij bol.com. Omdat mijn dvd speler die ik nu heb geen gebrande dvd's afspeeld. Ik moet dus een dvd speler hebben die gebrande dvd's aankan die met Nero of ConvertXToDVD gebrand zijn. Nu ben ik bij bol.com eentje tegen gekomen die wel veel bestand types aankan. Alleen wil ik zeker weten of die wel naar mijn wensen voldoet. Hier staat de link:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica...000005817721/index.html#product_specificaties

Kan deze dvd speler veel soorte gebrande dvd's aan of niet?
 
Mijn persoonlijke ervaring, al heel vaak meegemaakt:

Des te goedkoper de dvd speler, des te meer er probleemloos afgespeeld kan worden!
 
Mijn persoonlijke ervaring, al heel vaak meegemaakt:

Des te goedkoper de dvd speler, des te meer er probleemloos afgespeeld kan worden!


Helemaal mee eens.
Als je je ogen nog eens een beetje de kost geeft, heb je voor een hele schappelijke prijs nog eens een spelertje met usb 5.1 uitgangen en zelfs met hdmi aansluiting.
 
Mijn persoonlijke ervaring, al heel vaak meegemaakt:

Des te goedkoper de dvd speler, des te meer er probleemloos afgespeeld kan worden!

Inderdaad, ik ga met je mee.
Ik heb ooit voor mijn zoontje een DVD speler bij Kruidvat gekocht voor echt een prikkie. Die staat op zijn kamertje en speelt werkelijk alles af wat ik er in stop. MP3 's en ga zo maar door.Beneden een dure surround set staan van Sony en al heel wat probleempjes mee gehad.
Wat ik zo van die Akai zie is dat je daar verder geen problemen met het afspelen van gebrande DVD's hoeft te verwachten.
 
Vergis je niet.....
Ook al staat bij de specs dat DVD+r en DVD-r afgespeeld kunnen worden, dan nog heb je geen garantie dat zelf gebrande films het ook echt doen....
 
Neem anders ff een zelf gebrand dvdtje mee naar bv de Harense smid. Dan kun je het proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan