tv opnemen via de comp

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Ik heb een lcd tv met een hdmi aansluiting ook op mijn laptop zit een hdmi aansluiting nu is mijn vraag kan ik een tv programma opnemen met mijn laptop en als dat zou kunnen hoe moet ik dat dan doen?
of heb ik nog iets anders nodig voor dit te kunnen doen
e de waele
 
als het goed is is de HDMI aansluiting op je laptop een output.
dus je kan er geen programma's mee opnemen.
 
OK bedankt dus dit gaat niet lukken ik heb wel vista home premium en windows media center is dit iets??
e d w
 
OK bedankt dus dit gaat niet lukken ik heb wel vista home premium en windows media center is dit iets??
e d w

met media center kun je denk ik wel tv programma's opnemen MAAR je moet een tv kaart hebben, ik weet niet of die voor een laptop tekoop zijn
 
Ik weet dit ook niet mischien dat ik eens moet googlen voor meer gegevens over dit onderwerp
Om een misverstand te voorkomen ik wil geen tv kijken via de comp maar het beeld wat op het tv scherm staat op mijn comp overbrengen.
misschien via de scartkabel of via de videorecorder ik moet het signaal van de tv naar de comp leiden?maar hoe
wat zou er gebeuren als ik een scartkabel aansluit op de tv en de drie andere stekertjes voor geluid en video signaal op mijn laptop aansluit?
heeft iemand hier ervaring mee?

e d w
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan