2 Beelden op 1 PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melvintjuh

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
57
Hallo!,
Ik heb zojuist 2 beeldschermen aangesloten op mijn pc. (Vista)
Maar nu is de vraag, kan ik 2 VERSCHILLENDE beelden op De schermen doen?
1 Om te chatten en de andere om te werken?


Groeten,
Melvin!
 
Hoi als het goed is moet dat willen als je videokaart dat ondersteunt.

Via eigenschappen van je videokaart kun je als het goed is je 2de beeld aan schakelen en dan kun je kiezen tussen clone dual view enz.

Je moet dan de optie nemen waarmee je je beeld over 2 schermen sprijd. Dan sleep je je chat venster naar het ene venster en het andere venster kunt je verder met je werk.

suc 6:thumb:

groetjes mike
 
Dat gaat prima.

Dit is in te stellen in het configuratiescherm.
Onder beeldscherm. Instellingen.
Het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor.

Dan sleep je een window er zo in.
 
Wie kan mij precies de stappen uitleggen hoe ik bij de instellingen van me video kaart kom ( bijv. Configuratie scherm - eznv.)

Ik heb wel windows vista
 
op bureaublad rechtermuisknop en kies eigenschappen en kijk bij tabblad instellingen daar staat het denk ik alwel zoniet tik dan gevanceerd aan en ga naar tablad adapter.
 
op bureaublad rechtermuisknop en kies eigenschappen en kijk bij tabblad instellingen kun je daar al geen 2de beeldscherm selecteren
 
Zoals ik al zei, heb ik vista. Als ik naar het NVIDIA-Configuratie scherm ga.. Dan staat er
Geen 2e beeldscherm gevonden, terwel die er toch duidelijk in zit (Via splitter)
En ik zie dus nu 2 (kloon) schermen en ik wil 2 verschillende 1 voor me werk en de andere voor te chatten
 
dat gaat volgens mij niet lukken,alleen clone omdat het gewoon een afgetapte kabel is inpreciepe. ik dacht dat je 2 uitgangen had apart dan kan het wel. sorry

groetjes mike:thumb:
 
Bij de beschrijving van het ding staat ook dit vermeld:

Splits a VGA port into two VGA ports with identical signals.

Dus met hetzelfde signaal. Ik kan zo snel geen toepassing hiervoor bedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan