mov speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Straatman

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
279
Ik ben m'n avi files aan het converteren naar .mov bestanden om ze later op mijn iTouch te zetten. Had eerst nog een heel gedoe met het geluid, maar nu dat het geluid werkt begint de video te klagen...

ik heb met het programma Magic Video Converter mijn films omgezet zonder problemen, maar als ik ze af wil spelen met itunes of quicktime hoor ik wel geluid, maar zie geen video.
gek genoeg, als ik 't bestand met VideoLAN open, zie ik juist wél dat de video het doet...

ik ben al op zoek naar een codec voor mov files, maar de enige die ik vind is quicktime zelf...

iemand een oplossing?
 
Hoi Mark,

heb je hier misschien wat aan?

suc6:thumb:

groetjes mike
 
nope, ook niet...
het gaat me niet om de player, het gaat erom dat itunes de film af kan spelen ;) de film is omgezet om naar een iTouch te syncen, maar ik ben bang dat ik, net zoals op itunes, alleen audio hoor, en de video niet af te spelen is... (hoewel deze wel te zien is met een andere player)
 
hmm vreemd toch 90%kans dat het de codecs zijn.

Als je geen geluid hebt zijn het geluid codecs en voor de film is het net zo en aangezien dat je hem op een andere player wel gewoon aan de praat krijgt.... ik zoek nog ff verder

EDIT: zoek het progje Sherlock eens is een freeware progje.Daarmee kun je kijken od je de codec wel goed geinstald hebt.
 
Laatst bewerkt:
gedownload, geinstalleerd en hier de summary
 

Bijlagen

  • Codecs.txt
    33,9 KB · Weergaven: 35
Voor de Touch zouden H264 en MP4 als videocodec moeten werken, en AAC en MP3 als audio codec.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan