Samenvoegen video en audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillieS

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2008
Berichten
17
Hallo, ik heb een film opgenomen op de dvd-recorder om die op mijn mp4 speler te zetten. Nu loopt alleen het beeld niet synchroon met de audio op de originele opname. Dit is niet de eerste opname waar ik mee bezig ben, en de rest heeft het niet. Ik wil nu graag dat het geluid iets later begint dan de film. Ik ben zover dat ik de video en audio gesplitst heb, maar ik weet geen programma waar je dit mee kan samenvoegen en dan ook bij allebei de begintijd kan instellen.
Of, is het mogelijk dat ik de origineel door een programma haal en daar de begintijd van de video (of natuurlijk de audio) aanpas.
Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt i.i.g.:D
 
Dat kan met elke video bewerkings-software, zoals van Magix, Corel, Pinnacle of Adobe. Hierbij laad je video en audio in een tijdlijn, en verschuif je het audiodeel iets. Dat werkt heel simpel. Het gratis Virtual Dub heeft geloof ik zelfs een functie om dat a-synchrone aan te passen, maar ik ken dat programma niet zo goed.
 
Hallo, ik heb een film opgenomen op de dvd-recorder om die op mijn mp4 speler te zetten. Nu loopt alleen het beeld niet synchroon met de audio op de originele opname..........

De meeste gebruiken Virtual Dub voor dat soort zaken.Ik doe het anders, ik haal het geluid van de video file (AOA Audio Extractor), bewerk de mp3 zelfstandig totdat hij geschikt is om samengevoegt kan worden met de oorspronkelijke videofile waarbij het originele geluid overschreven wordt (Audio to Video Mixer)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan