Ipod Nano album afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwart Licht

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2009
Berichten
17
Ik heb een vraagje;

Ik heb eens via zo'n Ipod to pc converter alle nummers die op mijn Ipod stonden, geconverteerd naar mijn PC (omdat ik een nieuw besturingssysteem wilde installeren). Sinds ik dat heb gedaan echter, displayed mijn Ipod geen albumafbleedingen meer bij de nummers. Ik heb altijd bij elk nummer/album de bijbehorende cover gezet, en als ik dat nu doe, blijft de Ipod de standaard grijze cover met muzieknoot weergeven.

Is het wellicht zo dat je deze functie aan en uit kunt zetten? Of is er iets wat ik kan resetten (zonder alles er af te gooien)?

Ik heb een derde generatie Ipod.

Alvast bedankt,
Zwart Licht
 
Hoi,

Welkom op helpmij!

Met welk programma heb je de covers in jouw nummers gezet? Als je met iTunes de covers in heb gezet zou het gewoon moeten lukken. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat de Ipod to pc converter de plaatjes eruit heeft gehaald tijdens het overzetten. Dan zou je alle covers er opnieuw in moeten zetten.

Gr,

Modag
 
Hoi,

Welkom op helpmij!

Met welk programma heb je de covers in jouw nummers gezet? Als je met iTunes de covers in heb gezet zou het gewoon moeten lukken. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat de Ipod to pc converter de plaatjes eruit heeft gehaald tijdens het overzetten. Dan zou je alle covers er opnieuw in moeten zetten.

Gr,

Modag

Hee,

Bedankt! God, weet zo niet meer welk programma het was, achteraf gezien was het gewoon zo'n simpel programmatje, meen dat het zelfs een demo was. Ik heb altijd via Itunes de covers ingevoerd, dus daar kan het niet aan liggen. Het probleem is niet dat ik de covers kwijt ben, maar dat ik ze niet meer kan invoeren. Als ik een cover invoer, en vervolgens mijn Ipod aanzet en het desbetreffende nummer afspeel, dan blijft de Ipod de basis cover aangeven.

Bedankt voor de reply!
 
Never mind, heb het al gevonden!

In het Ipod menu (Itunes) is er inderdaad een functie waarmee je er voor kunt kiezen om de covers te laten displayen of niet. In ieder geval bedankt!

Groeten,
Zwart Licht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan