Probleem met frontpage en vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

creatief

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Berichten
3
Goedemiddag. Sinds 2 weken heb ik een nieuwe laptop en die werkt dus met Vista. Ik heb al mijn programma's netjes kunnen overzetten van de oude laptop op de nieuwe. Ik heb een website met paintshoplessen en die staat op mijn externe harde schijf. Het programma Frontpage staat op mijn laptop. Op de oude laptop had ik geen enkel probleem om de site bij te werken en up te loaden naar mijn internetruimte met Wstp. Vandaag wil ik mijn site aanvullen met nieuwe lessen en ik merk dat ik aan de huidige site geen enkele wijziging meer kan doen en ook geen nieuwe pagina's meer kan toevoegen. Ik krijg deze foutmelding :

"Serverfout ! De serverextensies kunnen geen toegang krijgen tot het bestand F:/chantalpspcreation/vti_pvt/service.Ick Controleer de bestandsmachtigingen.

Neem contact op met de internetprovider of webserbeheerder voor meer informatie.

Wat kan er hier gebeurd zijn ? Ik heb er zelf geen enkel idee van. De website zelf kan zonder problemen bekeken worden op internet en ik heb eens gekeken of ik een pagina kon uploaden met Wsftp (een bestaande dus eftjes overzetten) en dat gaf ook geen enkel probleem.

Ik zal er ook maar bij vertellen dat ik geen grondbasis heb van informatica. Misschien moet er ergens aan instellingen gewijzigd worden maar ik weet dus echt niet waar ik iets moet gaan wijzigen. Alvast bedankt voor de eventuele hulp.
 
Ik heb ondertussen zitten zoeken op google en ik zou Service Ick moeten verwijderen van de pc. Ik vind echter de juiste map niet in Vista :confused:
 
Omdat ik zelf de oplossing niet vond heb ik mijn laptop meegedaan naar mijn werk en de dienst informatica heeft het voor mij opgelost. Wat ze precies gedaan hebben weet ik niet maar alles werkt nu zoals het moet :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan