Philips gogear SA52XX (nieuwste model)

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Hallo, ik heb problemen met mijn MP 3 speler. Het is al een tijdje zo dat mijn batterij veel te snel leegloopt. Ik had andere keer iets van 556 platen erop staan en het gaf geen problemen. Maar opeens waren al die platen eraf (misschien omdat ik een ander downloadprogramma heb gebruikt?) en kon ik van voor afaan beginnen met downloaden. Daar ben ik nu mee bezig. Nu staan er 213 platen op en ik krijg al de melding dat de speler vol zit. Dat kan toch nooit? Er kunnen ca. 1000 platen op (4 GB). Ik heb heus niet alleen maar hele lange platen erop staan. Er staan ook genoeg platen op die tussen de 2 en de 3 minuten duren. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit kan?
 
De Philips gogear SA52XX kan alleen (MP3-nummers) synchroniseren met behulp de bijgeleverde (op CD-ROM) Windows Media Player 11 (WMP11). De mediabibliotheek van de WMP11 op je PC/laptop moet je in stand houden, anders kan bij (automatische) synchronisatie (een deel) van de MP3's verwijderd worden vermoed ik.
In welke bestandsindeling heb je nummers gedownload? Anders dan MP3? Als WAV-bestanden bijvoorbeeld hebben de nummers veel meer ruimte nodig.

Het opladen gebeurt via een USB-kabel die aangesloten wordt op de PC/laptop. Na 4 uur is de batterij 100% opgeladen, na 2 uur 80%.
Hoelang laad je op via de USB-kabel?
 
Laatst bewerkt:
Ik download in de bestandsindeling MP3. Er is één plaat die ik in de bestandsindeling MP4 heb gedownload.
Ik laad 3 uur op, maar volgens de computer is mijn spelertje al met 5 minuten volledig opgeladen, ook al is die leeg als ik hem erin stop. :confused:
 
Nieuw gegeven: Het is een MP3 speler waar 4 GB op gaat. Als ik op instellingen klik, dan staat er: capaciteit: 3740 MB, beschikbare ruimte 0 MB. Hoe is dit nu weer mogelijk? :evil:
Weer wat nieuws ontdekt: op een papiertje die ik bij mijn speler heb gekregen staat letterlijk up to 30-hour music or 6-hour video playtime. En ik heb nog geen video's. En ik heb nu uitgerekend hoeveel muziek er precies op staat. Dat is 14 uur, 19 minuten en 20 seconden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan